שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

חאמס חייב לעזוב את ריאל

לטובת שני הצדדים, זה הזמן להיפרד. הוא לא דמיין לעצמו שיחמם את הספסל ויראה את איסקו, אסנסיו ו-ואסקס עולים לפניו

חאמס רודריגס שירת את ריאל מדריד במשך שלוש עונות באופן סביר, אבל לטובת שני הצדדים, זה הזמן להיפרד. חאמס בן ה-25 אינו שחקן הרכב, ויותר מכך, הוא גם לא חילוף ראשון. הוא לא דמיין לעצמו כשהגיע לקבוצה בסכום כל כך יקר שהוא יחמם את הספסל ויראה את איסקו, אסנסיו ו-ואסקס עולים לפניו ברוטציה של המאמן זינדין זידאן. השמועות לגבי מעמדו באות והולכות, ולדעתי יש תשובה חד משמעית - והוא צריך לעזוב.

 

במונדיאל 2014 כולנו ראינו את נבחרת קולומביה והתרשמנו מהיכולת המדהימה שלה, ובמיוחד של חאמס, מלך שערי הטורניר. חאמס, שחקן מונאקו, מקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה - מעבר לריאל מדריד עבור 80 מיליון אירו בחוזה של 6 שנים. בכך הוא הפך לשחקן הקולומביאני היקר בכל הזמנים.

 

חאמס רודריגס (צילום: AP) (צילום: AP)
חאמס רודריגס(צילום: AP)

 

חאמס הוא שחקן טוב, טכני, רואה משחק, רגל שמאלית אימתנית, בעיטות חופשיות ואפשר להמשיך עוד. אם שיבחתי אותו עד עכשיו, אז מה הבעיה שיישאר בריאל? בעיניי הבעיות צצות בשני הצדדים, עבור חאמס עצמו וריאל כמועדון. השנה זידאן החליט לתת צ'אנס ולקדם צעירים ספרדים בקבוצה ולתת להם את הבמה על חשבון הקולמביאני. אסנסיו ו-ואסקס לקחו את ההזדמנות ומציגים עונה מצוינת. איסקו הופך לאט לאט למנהיג ולשחקן שהאוהדים רק רוצים לראות אותו על הדשא.

 

הספרדים חטפו לחאמס את המקום ואת אהבת הקהל, כי קל יותר להתחבר לבן המקום. לחאמס יש עוד המון מה לתרום לקבוצות גדולות בכדורגל העולמי, שייתנו לו את הדקות שהוא ראוי להן, ולכן אני מקווה בשביל שני הצדדים שהפרידה תהיה בסוף העונה הזאת.


פורסם לראשונה 28/04/2017 09:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים