שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

"משחק החיים" של הפועל ת"א

בתור אוהד אדום, אני מבקש מכל שחקן ושחקן שיעלה בשבת לדשא במושבה לתת את כל מה שיש לו כדי שעיניהם של אלפי האוהדים יישארו יבשות בסיום. אי אפשר לדמיין את ליגת העל בלי המועדון הענק הזה

שחקני הפועל תל אביב יעלו בשבת לדשא במושבה למשחק קריטי מול הפועל אשקלון, היריבה בקרב על ההישרדות. כל הכרטיסים כבר אזלו, אבל גם האוהדים עצמם לא מאמינים במאת האחוזים בשחקנים.

 

המשחק באשדוד היה נורה אדומה. הפועל תל אביב התבטלה לגמרי מול המערך ההגנתי של רן בן שמעון, והצפיפות פשוט חנקה את האדומים. המשחק בשבת הוא אחד החשובים בתולדות המועדון. השחקנים חייבים לעלות עם אש בעיניים ולהבין שזה או עכשיו או לעולם לא. כתם רע לכל שחקן או הישג אדיר וקאמבק שאף אחד לא יישכח. בכל מקרה, כולם יזכרו את השחקנים באדום שיעלו לשחק – לטוב או לרע.

 

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

שחקני הפועל צריכים להבין שמדובר ב־90 דקות שיכולות לשנות להם קריירה שלמה. כמובן שגם עתיד המועדון, מהגדולים בישראל, מונח על הכף. הקהל האדום ידאג כמו תמיד לטירוף ביציעים, מה שבטח יוסיף הרבה כוח לשחקנים, כפי שכבר ראינו בפלייאוף התחתון. זו מלחמה שאסור להפסיד בה. בכל פעם שמבקשים מאוהד הפועל לדמיין תסריט שבו הקבוצה יורדת ליגה, הוא פשוט לא מסוגל. זה כמו מסך שחור שחולף לך בראש ואתה לא באמת יכול לדעת מה יקרה באותו רגע. אתה גם לא רוצה לדעת.

 

קשה לראות את ליגת העל ללא הפועל תל אביב. בלי הקהל האדיר הזה שהולך אחרי הקבוצה בטוב וברע. אף אחד לא מושלם, אבל הקהל הזה הוא אחד הדברים היחידים הטובים בכדורגל הישראלי.

 

אז לכל השחקנים שיהיו חלק מהמשחק הזה, תעשו הכל כדי שכל עיניי האוהדים שגדלו על הקבוצה הזאת יישארו יבשות בסיום. תשאירו את יובל נעים פעור פה ותראו לכל שונאיכם שהתגברתם על הכול והשארתם את המועדון הענק הזה בליגה למרות הכל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
אוהדי הפועל ת"א באשדוד
צילום: אבי רוקח
מומלצים