שתף קטע נבחר

איגרוף תאילנדי: בלאק ברבע גמר אליפות העולם

הישראלית המתחרה בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג השיגה בבלארוס ניצחון משכנע על הבלגית נטלי ויסקרס ותתמודד מחר (13:00) נגד האוקראינית ולריה סלוצ'קו

נילי בלאק ממשיכה להצליח. הספורטאית הישראלית עלתה בסוף השבוע לרבע גמר אליפות העולם באיגרוף תאילנדי הנערכת במינסק שבבלארוס. בלאק המתחרה בקטגוריית משקל עד 60 ק"ג ניצחה בקרב הראשון את הבלגית נטלי ויסקרס כשבעטה עם הברך בראשה והכניעה אותה 2:20 שניות מהפתיחה.

 

מחר (13:00) תתמודד בלאק בשלב רבע הגמר נגד האוקראינית ולריה סליצ'נקו. איתי גאייר, שזכה באוקטובר האחרון במדליית זהב באליפות אירופה במשקל עד 63.5 ק"ג, יתמודד נגד אביל גאלייב מקזחסטן.

 

סער יוסף, שניצח יריב ממלזיה בקרב הראשון בתחרות לגברים במשקל עד 57 ק"ג, יתמודד מול הקזחי אישהן גאלייב. דין חזיזה, המתחרה במשקל עד 51 ק"ג, יפגוש את שרצ'ודבק חולומטוב מאוזבקיסטן.

 

סופרקומבט: הפסד לעומר עמאש בספרד

עומר עמאש התמודד בשבת בתחרות היוקרתית "סופרקומבט" למקצוענים שהתקיימה במדריד ונוצח על ידי הספרדי מנואל ("לולו") רומרו בקרב במשקל עד 77 ק"ג.

 

מאמנו של עמאש, אריק ברון, הגיב בפייסבוק: "אין תירוצים, עומר פשוט לא היה בטופ שלו ולא עבד מספיק טוב בקרב. נכון, היו 24 שעות קשות מאוד לפני הקרב, אם זה הטיסה, המשקל ששינו לנו ברגע האחרון ועוד דברים שלא תלויים בנו, אבל אלה דברים שקורים וספורטאי ברמות הגבוהות צריך לדעת להתעלות מעליהם. אף אחד מהדברים לא מהווה תירוץ להפסד, אלה רק מהמורות בדרך למלחמה.

 

"ספורטאי בכלל, ולוחם בפרט, נמדד הרבה באיך שהוא מתמודד עם הפסד ובמה שהוא עושה אחריו. אני מאמין שעומאר ילמד הרבה מאוד מהקרב הזה ויצא לדרך חדשה. ביחד, אנחנו צריכים להגיע לתובנות ולצעוד קדימה חזקים יותר, להבין מה לא עבד ולתקן".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים