שתף קטע נבחר

טורקניץ הצטרף למכבי ראשל"צ, שיקלושי יעזוב?

כדוריד: המקשר בן ה-22 חתם על חוזה לשלוש שנים בסגנית האלופה, עם סעיף שחרור לחו"ל בכל קיץ: "מתרגש ושמח לשחק בקבוצה גדולה". במועדון שוקלים לשחרר את שיקלושי או סטראט ולצרף שוער בוסני

מכבי ראשון לציון ביצעה הערב (א') החתמה משמעותית לקראת העונה הבאה. סגנית האלופה שתפתח את סדרת גמר הפלייאוף ביום שישי (16:00) מול מכבי תל אביב, צירפה את רם טורקניץ (22) לשלוש העונות הבאות.

 

טורקניץ ששיחק באס"א תל אביב סוגר למעשה מעגל מאחר שאביו דני שיחק בראשל"צ לפני 29 שנים.

 

נאמן (משמאל) מקבל את טורקניץ (צילום: מכבי ראשון לציון) (צילום: מכבי ראשון לציון)
נאמן (משמאל) מקבל את טורקניץ(צילום: מכבי ראשון לציון)

 

"אני מתרגש ושמח לשחק בקבוצה גדולה כמו מכבי ראשון", אמר טורקניץ לאחר החתימה. "זו קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש בישראל. מקווה שביחד נוכל לממש את מטרות המועדון". יו"ר הקבוצה, ראול סרוגו, הוסיף: "ההחתמה של רם מהווה תשובה מוחצת לכל מי שהמעיט בערכו של השחקן הישראלי על רקע ההחלטה להגדיל את המכסה לשלושה זרים".

 

למרות דבריו של סרוגו על חשיבות השחקן הישראלי, ל-ynet ספורט נודע כי ראשל"צ בודקת אפשרות לצרף בעונה הבאה את השוער הבוסני, פטר יוקאנוביץ' (26) על חשבון אלדר שיקלושי שלא מצליח לבוא לידי ביטוי העונה, או יוליאן סטראט ששוקל פרישה. סרוגו: "אין לנו כל עניין בשוער הזה. הוא שוער בינוני. יש לנו הסכם לעוד כמה שנים עם אלדר ויוליאן ואנחנו סומכים עליהם".

 

שיקלושי. במכבי ראשל"צ שוקלים להחליפו (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שיקלושי. במכבי ראשל"צ שוקלים להחליפו(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ראשון לציון
רם טורקניץ
צילום: מכבי ראשון לציון
מומלצים