שתף קטע נבחר

התעמלות אמנותית: אשרם נקבעה כבכירה בנבחרת

סאגת שליחת המתעמלות לאליפות אירופה לא יורדת מסדר היום וצפויה להיסגר רק בבית המשפט. יו"ר האיגוד רזי פלד קבע שלינוי אשרם תהיה המתעמלת הבכירה. האגודה לה היא משתייכת, הפועל ראשל"צ, תקבע מי תהיה השופטת שתישלח לתחרות

תשעה ימים בלבד נותרו עד לפתיחת אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית, אבל סאגת שליחת המתעמלות הולכת ומסתבכת. לאחר הפניה לבית המשפט מצידה של מכבי תל אביב, הגיע ניסיון פשרה של יו"ר איגוד ההתעמלות רזי פלד, שכבר ירד מסדר היום.

 

במכתב שהגיע היום (ד') לידי ynet ספורט, ונשלח אמש לאגודות השונות, קבע פלד כי לינוי אשרם תהיה המתעמלת הבכירה בתחרות בהונגריה. משמעות ההחליה היא שהאגודה לה שייכת אשרם, הפועל ראשון לציון, תהיה זו שתקבע מי תהיה השופטת הישראלית שתישלח לתחרות. הפועל ראשון לציון תבקש לשלוח את נטלי ביידיק תשפוט בתחרות הסניור הראשי.

 

לינוי אשרם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לינוי אשרם(צילום: אורן אהרוני)

 

מחר אמורה להתכנס ועדת השיפוט, כדי לקבוע מי יהיו השופטות באליפות אירופה בתחרות האישית והקבוצתית. הנושא לא צפוי לעבור בשקט, בשל דרישות האגודות השונות. 

 

מכיוון שניתן לשלב שתי מתעמלות, כשכל מתעמלת תבצע 4 תרגילים, ניסו באיגוד לחלק את התרגילים בין שלוש מתעמלות, כך ששתיים יבצעו שלושה תרגילים והשלישית שני תרגילים. באותו מכתב ניסה פלד להגיע לפשרה, לפיה כל אחת משלושת המתעמלות (לינוי אשרם, טורי פילנובסקי וניקול זליקמן) תופיע בסופו של דבר בתחרות.  

 

יחד עם זאת, הצעה זו תרד מהפרק, מכיוון שבשיטה זו יהיה חסר לאחת המתעמלות תרגיל להשלמת הציון בקרב רב, מה שישפיע לרעה על הדירוג הסופי והמיקום שיקבע לקראת אליפות אירופה הבאה. הדבר עלול לגרום לישראל לאבד מקום אחד ולשלוח באליפות הבאה מתעמלת אחת בלבד.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
לינוי אשרם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים