שתף קטע נבחר

בייסבול: אריק הולץ מונה למאמן נבחרת ישראל

אריק הולץ (51), יוביל ביולי את הנבחרת באליפות אירופה דרג ב' וינסה להצעיד אותה לדרג הראשון: "כשהתבקשתי למלא את התפקיד נעתקה נשימתי, אני לא יכול לתאר עד כמה אני גאה". המשימה הראשונה שלו - נבחרת ארצות הברית במכביה

לנבחרת ישראל בבייסבול יש מאמן חדש. אריק הולץ (51) נבחר אתמול (ד') לתפקיד לקראת קמפיין אליפות אירופה דרג ב' שתתקיים ביולי בסרביה. המטרה שלו ושל שחקנים תהיה לעלות לדרג הראשון לאחר ההצלחה באליפות העולם האחרונה, בה סיימה ישראל במקום השישי.

  

הולץ, שמתגורר בניו יורק, סוחב סיפור מעניין שמחבר אותו לבייסבול מגיל צעיר. בגיל 11 אביו נפטר והוא נמשך לענף הפופולארי בארה"ב. "בייסבול, וכל המאמנים והמנהלים שלי לקחו אותי כחלק מהמשפחות שלהם כדי לוודא שאני בסדר", הוא סיפר בריאיון לאתר מכבי ארה"ב. "אבא שלי היה מספר לי סיפורים על הצפייה בלו גריג ובייב רות' והתאהבתי במשחק".

  

הולץ שיחק בייסבול וב-2004 החל לאמן בקולג'ים - תחילה במנהטן ולאחר מכן בווסטצ'סטר. כיום גם ילדיו משחקים. הוא התחבר לפני כעשור לישראל, עם הגעתו לליגת הבייסבול

הישראלית (IBL).

 

ב-2013 שימש הולץ כעוזר מאמן נבחרת ארה"ב למכביה. הבחירה בו כמאמן נבחרת ישראל הייתה טבעית עבורו: "אני לא יכול להסביר את הגאווה שאני מרגיש. זה לא עוד תפקיד, אלא כזה שאתה עושה ברגש. עכשיו יש לי הזדמנות נוספת להיות חלק מישראל ואני מייצג את ארץ האם שלי".

 

"כשהתבקשתי לאמן את נבחרת ישראל, נעתקה נשמתי," הוסיף הולץ. "הרגשות העזים הציפו אותי וזה לא כמו שום תפקיד אחר שמילאתי בקריירה. משמעות קבלת התפקיד היא שמכירים בכך שמה שעשיתי עד היום היה טוב, וזה הפך אותי לגאה בצורה בלתי רגילה. כעת יש לי עוד הזדמנות להיות חלק מישראל ולייצג את המדינה. אני לא יכול להמחיש כמה גאה אני".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ארה"ב
אריק הולץ
צילום: מכבי ארה"ב
מומלצים