שתף קטע נבחר

בעקבות התחמקות מבדיקת סמים: רומן יארקו הושעה

איגוד האתלטיקה הוציא הודעה בנושא לאגודה אליה משתייך ההספורטאי, לידר ירושלים, אשר החליטה להשעותו מכל פעילות עד לבירור הנושא. האיגוד: "רומן רשום כאתלט אוקראיני, כל פעילות בעניינו חייבת לדון בהתאחדות האוקראינית"

בעקבות הודעת הסוכנות הלאומית למניעת סמים בספורט לפיה רומן יארקו התחמק מבדיקת סמים, הוציא היום (ה') איגוד האתלטיקה בישראל הודעה לאגודת לידר ירושלים, אשר השעתה את האתלט מכל פעילות עד לבירור הנושא.

 

בהודעת האיגוד נאמר: "רומן יארקו נמצא בהליכי אזרוח, אך הוא עדיין אינו אזרח ישראלי. רומן רשום כאתלט אוקראיני, ולפיכך כל פעילות עתידית בעניינו, ככל שמדובר בבירור עבירת הסימום המיוחסת לו, חייבת לדון לפי התאחדות האתלטיקה האוקראינית, אשר קיבלה הודעה רשמית בנושא מאיגוד האתלטיקה הישראלי".

 

רומן יארקו באליפות אירופה באתלטיקה (צילום: getty images) (צילום: getty images)
רומן יארקו באליפות אירופה באתלטיקה(צילום: getty images)

 

"בשלב זה רומן יארקו מושעה מכל פעילות של איגוד האתלטיקה בישראל, ולא יוכל ליטול חלק בתחרויות עד שמעמדו יובהר. השימוע לאתלט ייערך ביום חמישי, 18.5.2017. איגוד האתלטיקה מבהיר כי הוא מתנגד לכל הפרה בנושא סימום בספורט ומברך על פעילותה של הסוכנות הלאומית למניעת סמים בספורט. בעונת התחרויות 2016 בוצעו 344 בדיקות בכלל ענפי הספורט בישראל, מתוכן 94 בענף האתלטיקה (כ-27 אחוז). איגוד האתלטיקה ימשיך לשתף פעולה באופן מלא עם הסוכנות הלאומית למניעת סמים בספורט גם בעתיד. כבר בעונה זו נעשו עשרות בדיקות לאתלטים ישראלים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים