שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    נתגעגע לדרבי, לא להפועל

    כאוהדי מכבי, קצת כיף לנו שהפועל סובלת, אבל המשחק הזה יהיה חסר. גוטמן ולוזון הרסו את האדומים

     

    הפועל ת"א ירדה ליגה. וואו. אני זוכר שאלי גוטמן, אחרי 3:3 מול קריית שמונה, "ראה על המגרש קבוצה של גיא לוזון". מדהים! מישהו זכה לראות בכלל קבוצה של גיא לוזון? ואז הגיע הדרבי, הפועל ת"א עם מאמן אנרגטי וחדש על הקווים,  גוטמן מנג'ר על ביציע. ופתאום 1,2,3,4,5, 5:0. איזו חגיגה!!! חגיגה צהובה ענקית! ואז עובר סיבוב שלם, והפועל מפסידה שוב ל... קריית שמונה, 2:1. ואז גיא לוזון רואה את הקבוצה של...  לא, לא, לא, זה הפחד מהדרבי הקרוב! ואז הוא מתפטר! ומכבי? מנצחת רק 1:0.

     

    העונה הזו היא כישלון גמור של אלי גוטמן! לאן הוא נעלם? אף אחד לא מזכיר אותו עכשיו. מוזר. ועכשיו הפועל בליגה הלאומית, "יום שישי, השעון מראה צהריים...". אבל כאוהד מכבי, בכל תחילת עונה הדבר הראשון שאתה עושה הוא לחפש מתי הדרבי. עוד כמה משחקים מגיע "המשחק" של העונה. ההתרגשות, העוצמות, הצמרמורת בדרך למגרש... אז שנה הבאה אין לנו אין זה – חבל? כן! חבל! אז קצת כיף לנו שהפועל סובלת, אבל מהר מאוד העונה תתקרב ולא יהיה לנו דרבי!

     

    גוטמן ולוזון (צילום: אור גפן) (צילום: אור גפן)
    גוטמן ולוזון(צילום: אור גפן)

     

    ולגבי לוזון? עזב רגע לפני שהספינה טובעת, בעונת השפל של הפועל אחרי 28 שנה, ואז סירב בנימוס לטביב "כי אני לא לוקח קבוצה באמצע העונה", וחודש אחרי רץ למכבי חיפה. ומכבי חיפה? עונת השפל הגדולה שלה אחרי 29 שנה. לוזון לא מאמן! לוזון הרס את הפועל ת"א יחד עם חוזה העתיד אלי גוטמן. אם לא הייחוס המשפחתי שלו, הוא היה במקרה הטוב כרטיסן במשחקי פ"ת. ובית"ר? זכתה במאמן גדול.

      

    וחוב קטן לאבי לוזון, במשחק האחרון שוב צרחת על ג'ורדי קרויף "מי הוא חושב שהוא? המציא את הכדורגל?" אז שתדע שהוא לא המציא, אבל אבא שלו כן.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    הפועל ת"א
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים