שתף קטע נבחר

לקרוס: ישראל צפויה לארח את אליפות העולם

האיגוד הישראלי אמור לקבל בשבוע הבא הודעה לגבי הענקת זכות האירוח לאליפות העולם שתתקיים בנתניה ביולי 2018. 2,000 ספורטאים מ-50 מדינות צפויים להגיע

רוצים לערוך היכרות מקרוב עם ענף הלקרוס? כנראה שתהיה לכם הזדמנות בשנה הבאה. ישראל צפויה לקבל בשבוע הבא הודעה לפיה אליפות העולם בלקרוס תתקייה ב-2018 באצטדיון העירוני בנתניה. 2000 ספורטאים מ-50 מדינות יגיעו לאירוע שיתקיים ביולי 2018 ויימשך 10 ימים.

 

בחירתה של ישראל לארח את אליפות העולם בלקרוס מגיעה על רקע ההצלחות האחרונות שלה בזירה הבינלאומית. הנבחרת סיימה במקום השני באליפות אירופה ב-2016 ובמקום השביעי באליפות העולם האחרונה שנערכה בשנת 2014.

 

נבחרת ישראל בלקרוס הצליחה בשנים האחרונות (צילום: Larry Palumbo)
נבחרת ישראל בלקרוס הצליחה בשנים האחרונות(צילום: Larry Palumbo)

 

נתניה נבחרה להוביל את האירוע על רקע הישגי העיר בתחום הספורט והאירוח המוצלח של מגוון תחרויות בינלאומיות בהן אליפות אירופה בשחייה, סבב אליפות העולם בגלישת גלים, טורנירי טניס בינלאומיים ואליפות אירופה עד גיל 21 בכדורגל.

 

לקרוס (Lacrosse), הוא ספורט קבוצתי במסגרתו נדרשים השחקנים להשתמש במקל ייחודי שבקצהו רשת בכדי להתמסר בכדור גומי קשיח אותו יש לקלוע לשער היריב. הלקרוס מהווה שילוב ספורטיבי של כדורגל, כדורסל והוקי ונחשב לספורט הקיץ הלאומי של קנדה ולענף ספורט פופולרי בארה"ב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים