שתף קטע נבחר

גרנד פרי חולון: אלופות אירופה הבטיחו הגעתן

התחרות היוקרתית, שתתקיים בחולון בסוף החודש, תארח 250 מתעמלות מ-25 מדינות. בין המשתתפות: האחיות אברינה מרוסיה, שזכו לאחרונה באליפות אירופה ולינוי אשרם הישראלית. הנבחרת החדשה של אירה ויגדורצ'יק תערוך את הופעת הבכורה

תחרות הגרנד פרי הבינלאומית ה-14 בהתעמלות אמנותית תתקיים השנה בהיכל טוטו חולון, בין התאריכים 23-24 ביוני. אל ימי התחרויות יגיעו למעלה מ-250 מתעמלות, מ-25 מדינות.

 

מי שהבטיחו היום (ה') את הגעתן, הן אלופות אירופה הטריות, האחיות הרוסיות דינה ואירינה אברינה, כשאל המשלחת תצטרף גם אלכסנדרה סולדטובה, שנחשבת לבין הבכירות בעולם.

 

תעמוד שוב על הפודיום? אשרם (מימין), לצד סולדטובה ואברינה באליפות אירופה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
תעמוד שוב על הפודיום? אשרם (מימין), לצד סולדטובה ואברינה באליפות אירופה(צילום: EPA)

 

כזכור, האחיות אברינה עלו על הפודיום באליפות אירופה האחרונה בתרגיל האלות, ביחד עם לינוי אשרם. זאת בנוסף למדליית הארד בה זכתה הישראלית, שתשתתף גם היא בגרנד פרי, ביחד עם אלופת ישראל טורי פילנובסקי.

 

לראשונה, תתקיים בחולון תחרות קבוצתית במסגרת הגרנד פרי ותכלול פרסים כספיים. הנבחרת הקבוצתית של המשלחת הישראלית תערוך את הופעת הבכורה בחולון עם תרגילים חדשים, בניהולה של המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק, שעובדת עם ביתה רחלי.

 

יציגו את הנבחרת החדשה. אירה ורחל ויגדורצ'יק (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יציגו את הנבחרת החדשה. אירה ורחל ויגדורצ'יק(צילום: אורן אהרוני)

 

הגרנד פרי הינה תחרות בינלאומית יוקרתית, הנערכת בשמונה ערים מרכזיות באירופה ומהווה בכל שנה מוקד עליה לרגל למתעמלות הטובות בעולם. המוקדמות יתקיימו ביום שישי, ותחרות הגמר תיערך בשבת החל מ-17:00 בערב, אליה נמכרו כ-80 אחוזים מהכרטיסים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
סולדטובה, אברינה ואשרם על הפודיום
צילום: EPA
מומלצים