שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

קיבוץ ארז על המפה!

500 צופים ב"שום דה־סטאדיום", אבוקות, מאיר לוי על המשרוקית והרבה מצב רוח טוב. מ.כ ארז ניצחה 0:2 את נסטור אור הנר המפתיעה וזכתה בטורניר שער הנגב. שועלי עזה נפרדים מהתואר

לאחר חודשיים אינטנסיביים, טורניר הכדורגל של המועצה האזורית שער הנגב הגיע לסיומו עם משחק גמר מפתיע בין מ.כ ארז החזקה לבין נסטור אור הנר, הסינדרלה של הטורניר. למעשה היה זה הדרבי הגדול של גד"ש אורן וכביש 34. הוסיפה לפיקינטריה העובדה כי ביום רביעי נערך טקס ביכורי חג השבועות משותף לשני הקיבוצים, כשבמהלכו עלתה לבמה הקבוצה הזוכה והניפה את צלחת האליפות מעל ראשה של המפסידה. 500 צופים לערך גדשו את אצטדיון ה"שום דה-סטאדיום" בקיבוץ דורות, אשר נהנו מהפנינג קהילתי לכל המשפחה שהתקיים לפני המשחק.

 

כמו כן, נהנו הצופים במגרש, ואלו שצפו בשידור המשחק בדף הפייסבוק של הטורניר, של אבי מלר, אשר סיפק לנו חוויה שאין כדוגמתה, כשאיפשר לשחקנים לחוש בגמר ליגת האלופות לכל הפחות. סרטון השידור של המשחק הגיע לאלפי צפויות. גם השופט הבינלאומי לשעבר, מאיר לוי, הגיע לשפוט את המשחק הכה רגיש ונפיץ, ולשם כך נעזר בצמד כוונים ובעזרים טכנולוגים. ממש כמו בליגה של הגדולים. אצל נסטור אור הנר הייתה התרגשות רבה, שכן הקבוצה הגיעה למעמד הגמר כנגד כל הסיכויים, היישר מהבית התחתון, וקיוותה לחולל סנסציה מהאגדות סטייל לסטר. אפילו מנכ"ל הקבוצה, רום ספינזי, לא האמין שהקבוצה תגיע לגמר ושהה במהלך המשחק באיטליה במסגרת ירח הדבש יחד עם זוגתו, עדן.

 

 

 (צילום: מתן סמין) (צילום: מתן סמין)
(צילום: מתן סמין)

 

למרות זאת, דאג ספינזי במהלך כל השבוע לוודא שהשחקנים מוכנים, ובעיקר שיגיע קהל רב מהקיבוץ. הקהל הארגנטינאי הגיע בהמוניו וסיפק חוויה צבעונית שכללה אפילו הדלקה של אבוקות, ויחד עם הקהל של קיבוץ ארז הוענקה לקהל לתצוגת עידוד נפלאה. לאחר מחצית ראשונה מנומנמת, ארז התעוררה ובדקה ה-48 כבש גפן בר את השער הראשון לקבוצה מקיבוץ הדבש. 4 דקות לאחר מכן קיבל אותו שחקן כדור ענק מתום נגר-לוי, ועם השפיץ של הנעל הכניע את שוער אור הנר, ארגמן טלקובסקי, עם שער שקבע את תוצאת המשחק.

 

ארז מחזירה לעצמה את התואר לאחר עונה בה היריבה הגדולה, שועלי כפר עזה, החזיקה בו. שחקני הקבוצה המשיכו לאחר המשחק לחגיגות בפאב המקומי, שנמשכו עד השעות הקטנות של הלילה.

רגע לפני הענקת הצלחת לקבוצה הזוכה, מנהלת הטורניר, יחד עם מחלקת הספורט ומרכז הצעירים של המועצה, העניקה פרסים לשחקן המצטיין של הטורניר, לשחקן ההגון, לתגלית העונה ולמאמן העונה. כל הפרסים נתרמו על ידי עסקים קטנים באזור אשר נרתמו לעשייה.

 

טורניר שער הנגב, הוא מעבר לכדורגל – הוא הוכחה לכדורגל הישראלי שאפשר לחבר בין ספורט לקהילה, ואפשר להביא משפחות שלמות למגרשים. הוכחה שבספורט החברות והספורטיביות היא מעל הכל, ובעיקר הוכיחה שהכדורגל הוא דת. הדת של הקיבוצניקים.

 

הכותב משמש כסמנכ"ל וראש מדור ניו-מדיה של הטורניר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתן סמין
אבוקות בגמר
צילום: מתן סמין
מומלצים