שתף קטע נבחר

התעמלות: היועץ המשפטי פוטר

שוב בלאגן באיגוד: אחרי שעו"ד פליקר פנה על דעת עצמו לרשם העמותות והתלונן על היו"ר פלד, בהנהלה החליטו לסיים את תפקידו. אשרם תיענש בעקבות סירובה להשתתף בגראנד פרי חולון?

דרמה באיגוד ההתעמלות. בישיבה שלא מן המניין, הוחלט היום (חמישי) באיגוד לפטר את היועץ המשפטי, עו"ד ברוך פליקר. ההחלטה התקבלה לאחר המכתב ששלח פליקר לרשם העמותות שחוקר את האיגוד, וטען כי יו"ר האיגוד הנבחר, רזי פלד, תקף אותו.

 

עוד נרשם במכתב לרשם כי פלד לא מחזיק באישור מהאגודה שחתמה על טופס הבחירות שלו, מכבי בית עמנואל, מה שגרם לזעם וההחלטה הזריזה לקיים את הישיבה הדחופה.בסופו של דבר הוחלט להצביע על פיטוריו ולסיים את עבודתו מהנימוק כי הוא פעל על דעת עצמו מול רשם העמותות.

 

פלד. דרמות בהתעמלות (צילום: איגוד ההתעמלות)
פלד. דרמות בהתעמלות(צילום: איגוד ההתעמלות)

 

בתוך כך, נקבע אתמול כי תוקם ועדה שתבדוק את הכשירות הרפואית של הספורטאים לאירועים הקרובים, מאחר ולינוי אשרם ביקשה להשתחרר מגראנד פרי חולון בטענה לעומס.

 

ההחלטה של אשרם גררה תגובות זועמות ממארגני התחרות, שקיוו שהמתעמלת שזכתה בשתי מדליות ארד באליפות אירופה האחרונה כן תיקח בו חלק. המארגנים פנו לאיגוד, שהחליט להקים ועדה, ובמידה וימצא כי אשרם אכן בריאה וסיבת היעדרותה אינה מוצדקת, היא צפויה להיענש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד ההתעמלות
רזי פלד
צילום: איגוד ההתעמלות
מומלצים