שתף קטע נבחר

כדוריד: אם לביא יודח, סרוגו עשוי להחליפו זמנית

באופוזיציה מנסים לרקום דיל להפיכה בהנהלה ומינויו של יו"ר מכבי ראשון לציון ליו"ר האיגוד. סרוגו: "לא מתנהלים עימי שום מגעים"

הערב (שני) לקראת השעה 20:00 נדע האם יושב ראש איגוד הכדוריד, טל לביא, יודח מתפקידו. על מנת שזה יקרה, האופוזיציה צריכה שני שליש מקולות האסיפה שתיערך באולם בהדר יוסף.

 

הסיכוי היחיד להצלחת המהלך הוא רק במידה וחלק מאגודות מכבי יצביעו להדחת לביא. באופוזיציה ניסו בימים האחרונים לשכנע את יו"ר מכבי ראשון לציון, ראול סרוגו, להצביע לטובתם ואף ניסו לפתות אותו בתפקיד ממלא מקום יו"ר האיגוד באופן זמני עד לבחירות החדשות.

 

הדיל שיהפוך אותו ליו"ר? סרוגו (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
הדיל שיהפוך אותו ליו"ר? סרוגו(צילום: אלעד גרשגורן)

 

אנשי מכבי שמעו על המהלך וניסו לברר עם סרוגו את דעתו. נכון לעכשיו אף אחד לא יודע מה יו"ר ראשל"צ יחליט וכיצד יצביע, אבל לאגודה שלו יהיה משקל רב בכמות הקולות.

 

במידה וסרוגו יצביע נגד הדחת היו"ר בתוספת מכבי תל אביב, רמת השרון וחולון, המהלך לא ייצא לפועל. בכל סיטואציה אחרת עשויה להיות לנו הפתעה גדולה. יש לציין כי הבחירות חשאיות.

 

סרוגו מסר בתגובה: "לא מתנהלים עימי שום מגעים, ואין צורך לפתות אותי בדבר. אין לי כל ענין בתפקיד יו"ר האיגוד וגם אין לי את זמן למלא את התפקיד בצורה ראויה. לגופו של עניין, אין זה סוד שהתנהלות איגוד הכדוריד בחודשים האחרונים אינה טובה ומובילה לשיתוק הענף והכול משיקולים לא ענייניים. חייבים לשים לכך סוף לטובת הכדוריד ולטובת פעילים בו. על כן, אני שוקל היטב את ההשלכות של ההצבעה היום באסיפה הכללית של האיגוד ומשמעותן לענף. היום בערב תתקבל ההחלטה ומה שלא תהיה אני נקווה שתביא לסיום הקפאון הזה בניהול הענף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי ראשון לציון
ראול סרוגו
צילום: מכבי ראשון לציון
מומלצים