שתף קטע נבחר

כדורעף: מכבי ת"א עשויה לפגוש את פרוג'יה בצ'מפיונס

הצהובים יצטרכו לעבור קודם את אלופת בלארוס סוליגורסק. קבוצת הנשים של הפועל כפ"ס תתמודד מול רז'וב הפולנית. ההתאחדות האירופית הערימה קשיים רבים על הישראליות לארח את המשחקים מאחר והאולמות לא עומדים בתקנים הבינלאומיים

הגרלה סבירה למכבי תל אביב בכדורעף במוקדמות ליגת האלופות. הקבוצה של זוהר בר נצר תשחק מול שחטיור סוליגורסק, אלופת בלארוס. במידה והצהובים יעברו הם יתקלו במשוכה הרבה יותר קשה בדמותה של פרוג'יה האיטלקית. המנצחת בסיבוב השני של המוקדמות תעפיל לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

 

אלופת הנשים, הפועל כפר סבא, תשחק לראשונה בתולדותיה בצ'מפיונס ותפגוש בסיבוב המוקדמות את רז'וב הפולנית.

 

מכבי ת"א. בדרך למפגש ענק (צילום: דייויד סילברמן איגוד הכדורעף) (צילום: דייויד סילברמן איגוד הכדורעף)
מכבי ת"א. בדרך למפגש ענק(צילום: דייויד סילברמן איגוד הכדורעף)

 

שתי האלופות הישראליות נתקלו בקשיים רבים בנוגע לאירוח המשחקים. ההתאחדות האירופית טענה תחילה כי האולם בהדר יוסף בו משחקת מכבי תל אביב קטן מדי מבחינת כמות הצופים (900 במשחקי כדורעף), ואילו איינשטיין החדיש בכפ"ס קטן במידות.

 

בסופו של דבר אחרי לא מעט מאמצים הצליחו להגיע להסדר שאת סיבוב המוקדמות הראשון ייערכו הקבוצות הישראליות באולמות הביתיים שלהם, ובמידה ויעלו לשלב הבא, הן יאלצו לחפש אולם אחר עם קיבולת של 3,000 מקומות ישיבה.

 

מאמן כפ"ס, חן הימלפרב (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מאמן כפ"ס, חן הימלפרב(צילום: ראובן כהן)

 

הפועל מטה אשר/עכו שהפסידה אחרי ארבע שנים את תואר האליפות, תשחק במפעל השני בחשיבותו, גביע ההתאחדות האירופית. בסיבוב הראשון היא מחכה למנצחת במפגש המוקדמות בין ברצ'קו, אלופת בוסניה, ואש וולי הסלובנית.

 

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבר תתמודד בגביע האתגר נגד פמאגוסטה הקפריסאית. מכבי חיפה נשים שתשחק בגביע ההתאחדות האירופית תחכה למנצחת במפגשים בין בקז'באיי, אלופת הונגריה, למחזיקת הגביע האיטלקי, קונגליאנו, שזכתה באליפות בארץ המגף ב-2016.

 

מאמן מטה אשר/עכו, נועם כץ (צילום: זהר שחר) (צילום: זהר שחר)
מאמן מטה אשר/עכו, נועם כץ(צילום: זהר שחר)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
שחקני מכבי תל אביב
צילום: דייויד סילברמן, איגוד הכדורעף
מומלצים