שתף קטע נבחר

כוכבים למען ישראל / טור

כמה מכוכבי הפוטבול הגדולים בכל הזמנים נמצאים כאן בארץ הקודש, בדיוק בסוף שבוע בו התרחש הפיגוע הרצחני בירושלים. אולי הם יוכלו להעביר לעולם את הסיפור שלנו בצורה טובה יותר

אולי אנחנו לא אוהבים לשמוע את זה, אבל העולם מצוי במלחמת עולם שלישית. פעולות טרור מזעזעות פוגעות בכל מרקן החיים. אבל בתוך כל הבלאגן, צץ לו מחזה מיוחד במינו - הפעם זה הקשר בין הספורטאים המצטיינים בעולם לפיגוע המזעזע שהתרחש בשישי האחרון בירושלים.

 

18 כוכבי פוטבול באו לביקור בארץ הקודש. 7 מהם היו בעבר ב-NFL, הליגה הבכירה בארצותה ברית. ואלה לא סתם כוכבים, אלא אפילו ג'ו מונטנה האגדי, הלא הוא "מייקל ג'ורדן של הפוטבול", ג'ים בראון אשר מוכר גם משלל סרטים, רוברט סטופאק ועוד. זו רק אחת מהפעולות החיוביות שעושה רוברט קראפט, הבעלים של ניו איגלנד פטריוטס ואחד האנשים הבולטים בארה"ב, שתורם רבות לישראל.

 

אולי ג'ים בראון (משמאל) יעשה על זה סרט עם ספייק לי (צילום: איי פי)
אולי ג'ים בראון (משמאל) יעשה על זה סרט עם ספייק לי(צילום: איי פי)

 

את הסיור הנוכחי הוא כמובן ארגן על מנת להפוך את הכוכבים הגדולים לשגרירים של רצון טוב וכן על מנת לקדם את התיירות בישראל. הוא גם חבר אישי קרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הם הגיעו לפני עשרה ימים לישראל. אולי איזה תסריטאי מוכשר ייקח אותם כדי לספר למיליוני אמריקאים את החוויה שהם עוברים פה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים