שתף קטע נבחר

ראדיבויה ריסטנוביץ' חתם במכבי ראשון לציון

כדוריד: המונטנגרי (35) מצטרף כזר השלישי לסגל הקבוצה ויחבור לשני השוערים, יוליאן סטראט ואלדר שיקלושי. יו"ר המועדון, ראול סרוגו: "יעזור לנו מאוד בהתמודדות באירופה". אורן מאירוביץ' הצטרף לקריית אונו

האלופה המכהנת בכדוריד, מכבי ראשון לציון, מתחזקת. היום (ג') הודיעו הצהובים על החתמתו של השוער המונטנגרי ראדיבויה ריסטנוביץ'.

 

הוא יצטרף לסגל הקבוצה ויחבור לשני השוערים הנוספים בסגל יוליאן סטראט ואלדר שיקלושי. ריסטנוביץ' בן ה-35 החל את הקריירה בסרביה בפרטיזן בלגרד ונובי סאד. הספיק לעבור בליגה הספרדית, קטאר ובשנים האחרונות אף בליגה הגרמנית הנחשבת. בשנת 2015 ביקר בארץ כאשר התמודד עם נבחרת מונטנגרו נגד הנבחרת הישראלית במוקדמות אליפות אירופה.

 

ראול סרוגו, יו״ר המועדון, התייחס להתחמתו של השוער החדש ואמר: "ריסטנוביץ' הוא שוער ותיק שיעזור לנו מאוד בהתמודדות באירופה. השנה יהיה לנו סגל שוערים רחב וחזק. אנו מקווים שסגל הזרים שלנו העונה יוביל אותנו להצלחה הן בזירה האירופית והן בזירה המקומית".

 

הפועל קריית אונו, העולה החדשה לליגת העל, צירפה היום את אורן מאירוביץ שוערה של נבחרת ישראל ומי שעמד בשער הפועל אשדוד בשנתיים האחרונות. המנהל המקצועי של קריית אונו, אמיר דרוקר: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של אורן. הוא יוכל לתרום לנו רבות בפן המקצועי והמנהיגותי. אני מאחל לו ולנו הצלחה. אנו מרוכזים ונעשה ככל שבידנו להעמיד קבוצה טובה ותחרותית בליגת העל". מאירוביץ: "אני מתרגש לקראת החזרה למגרש ושמח לחתום במשפחת הפועל קריית אונו. זהו אתגר מיוחד עבורי ונעשה הכל כקבוצה לעמוד במטרות המועדון".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ראול סרוגו
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים