שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    מקאמפ נואו לטוטו-טרנר

    האם איסאק קואנקה, כישרון גדול שגדל בלה מאסיה וצד את עינו של פפ גווארדיולה, יהיה זה שיעלה את הפועל באר שבע לצ'מפיונס?

    אם היינו אומרים לאיסוק קואנקה לפני 5 שנים שהוא יגיע לשחק בישראל, הוא לבטח היה צוחק, משחקן שקיבע מעמדו כחבר סגל חשוב בברצלונה הגדולה של פפ גווארדיולה והופיע במגרשים הגדולים ביותר ובבמות הגדולות ביותר, הפך קואנקה לעוד שחקן מן המניין. פציעות קשות שגרמו לירידה ביכולתו תרמו לכך לא מעט, וכעת הוא בדרך לבאר שבע - המקום הכי נכון עבורו.

     

    קואנקה נמצא כעת בצומת, בתקופה הכי פחות טובה בקריירה שלו, לאחר ירידת הליגה עם גרנדה. אך דווקא בשלב הזה, הגעה לקבוצה כמו באר שבע שרצה יחד תקופה ארוכה, עם מטרה ברורה - להגיע לשלב הבתים בצ'מפיונס - יכולה להתברר כצעד הכי נכון שיש.

     

    על הכישרון ועל יכולותיו האישיות אין עוררין. הוא השחקן שיכול להוסיף את מה שחסר בבאר שבע ולהיות האקס פקטור שלה בעונה הקרובה, לצד שחקנים איכותיים כמו ווקאמה ומליקסון. זה נראה כמו מתכון להצלחה.

     

    נכון, קואנקה הוא לא שחקן של מספרים ולא הוכיח עצמו מספיק, אבל כעת הוא בשל ומוכן לקחת עצמו עוד צעד קדימה. בב"ש הוא יקבל את הבמה כדי לחזור לפסגה, ואין ספק שהוא מסוגל לעמוד במטרה. הפועל באר שבע תרוויח ממנו לא מעט, ואולי קואנקה עוד יחזור השנה לקאמפ נואו, הפעם עם המדים האדומים של אלופת המדינה.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: getty images
    איסאק קואנקה
    צילום: getty images
    מומלצים