שתף קטע נבחר

סנפורד: "מתרגש לקראת אליפות ישראל"

רץ ה-400 מ' ינסה לקבוע את הקריטריון לאליפות העולם בלונדון. גם מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון תנסה להשיג את היעד באליפות שתחל ביום שלישי. דימה קרויטר: "לא היה נעים לא לקפוץ כאן באליפות אירופה לאומות, אבל זה היה עבורי תמריץ"

לקראת אליפות ישראל ה-81, שתיפתח ביום שלישי הקרוב, ערך היום (ה') איגוד האתלטיקה מסיבת עיתונאים. מספר שינויים יחולו לקראת האליפות השנה; בניגוד לעבר הפעם התחרות תתקיים בימי שלישי ורביעי, מאחר שביום חמישי יתקיים טקס פתיחת המכביה, והבשורה השנייה היא שהפעם הוחלט שהכניסה לאליפות תהיה בחינם, כנראה במטרה להביא מספר צופים גדול יותר מהמעט שראינו באליפות אירופה לאומות לפני כשבוע.

 

במהלך האליפות ינסו מספר ספורטאים וספורטאיות להשיג את הקריטריון להשתתפות באליפות העולם הקיץ בלונדון, ובניהם רץ ה-400 מטר דונלד סנפורד ומטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון. בנוסף, הקופץ לרוחק מקסים קולסניקוב, שעלה לאחרונה לישראל כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט ובעל תוצאה של 8.01 מטר, יערוך את הופעת הבכורה באליפות ישראל.

 

וייסמן, קרויטר, פרסיאדו, סנפורד ושני לנדן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
וייסמן, קרויטר, פרסיאדו, סנפורד ושני לנדן(צילום: אורן אהרוני)

האתלטים הללו ינסו בתחרות הקרובה להצטרף לשבעה שכבר השיגו את הכרטיס ללונדון: קופצת המשולשת חנה מיננקו, ורצי המרתון לונה צ'מטאי, ילנה דולינין, מאור טיורי, רמה אמרה, מארו טפרי וטסמה מוגס.

 

קופץ הגובה דימה קרויטר סיפר: "היה לא נעים, לא לקפוץ כאן באליפות אירופה לאומות. לא עמדתי בקריטריון וזה מאחוריי, אבל יצא מזה טוב. זה שיחק לי כתמריץ, והגיע במקום שהכי לא ציפיתי לו. הגדלתי את ההרצה לשני צעדים ואני מקווה להראות את עצמי ביכולת הכי טובה".

 

"יש לנו יותר מדי תחרויות עכשיו בארץ". קרויטר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"יש לנו יותר מדי תחרויות עכשיו בארץ". קרויטר(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני כבר הרבה שנים קופץ ויודע להאריך את אליפות ישראל", הוסיף קרויטר. "מראש אני מתכונן הכי טוב שאפשר, למרות שזה לא הפיק של העונה ועדיין יש לנו יותר מדי תחרויות בארץ, כי אחרי זה יש את תחרויות המכביה".

 

דונלד סנפורד אמר לקראת אליפות ישראל: "אני מרגיש טוב. אני מתרגש לקראת אליפות ישראל. הכי חשוב לי להיות בריא ואולי אני אצליח להשיג את הקריטריון לאליפות העולם".

 

דיאנה וייסמן (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
דיאנה וייסמן(צילום: אורן אהרוני)

 

האצנית דיאנה וייסמן: "מתכוננים ורואים מה חסר, מה היה אפשר לשפר, כי בשבועיים מאז אליפות אירופה לאומות אי אפשר

לשפר דברים ולבוא הכי מוכנים ודרוכים שיש לקראת אליפות ישראל. אני לא מרגישה שיש עליי משקל כבר להיות האצנית הבכירה. יש לי את הקהל הביתי, באליפות אירופה הרגשתי צמרמורת עם החום שקיבלתי מהקהל, נתן לי יותר עוצמה. אני מאוד אוהבת אתגרים, אוהבת להתחרות מול מישהי טובה יותר ממני. בזינוק הכול יכול לקרות".

 

אמרי פרסיאדו הוסיף: "ב-100 מטר באליפות אירופה לאומות הייתה לי פשלה קטנה ואני מקווה לשפר את זה באליפות ישראל".

 

"הייתה לי פשלה קטנה באליפות אירופה לאומות". פרסיאדו לצד סנפורד (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הייתה לי פשלה קטנה באליפות אירופה לאומות". פרסיאדו לצד סנפורד(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דונלד סנפורד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים