שתף קטע נבחר

סנוקר: ישראל הביסה 0:5 את קפריסין

עדן שרב ושחר רוברג השיגו ניצחון חלק בגביע העולם על היריבה מהאי השכן והתבססו במקום הרביעי. סיכוי קלוש להעפיל לרבע הגמר

נבחרת הסנוקר של ישראל רשמה היום (ה') את ניצחונה המשכנע ביותר עד כה בטורניר גביע העולם הנערך בסין כשהביסה 0:5 את נבחרת קפריסין.

 

עדן שרב, המקצוען שעבר לאחרונה לייצג את ישראל, פתח את ההתמודדות עם ניצחון על הכדור השחור במשחקון צמוד מול אנטוניוס פולוס החובבן. במשחקון השני אלוף ישראל שחר רוברג חזר מפיגור של 30 נקודות ועם ברייקים של 42 ו-25 נקודות ניצח את מייקל גאורגיו המקצוען. משחקון הזוגות היה צמוד אך הלך גם הוא לטובת ישראל. במשחקון הבא ניצח שרב בלי בעיות מיוחדות את גאורגיו ורוברג חתם 0:5 חלק עם ניצחון במשחקון צמוד למדי מול פולוס.

 

ניצחון חלק על קפריסין. שחקני נבחרת ישראל (משמאל) (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
ניצחון חלק על קפריסין. שחקני נבחרת ישראל (משמאל)(צילום: פרטי)

 

ישראל ניצבת לאחר ארבעה מחזורים במקום הרביעי עם 11 נקודות, מספר נקודות זהה לסקוטלנד השלישית שמובילה בזכות הניצחון במפגש הישיר ביניהן. לישראל עדיין נותר סיכוי קלוש להעפיל לרבע הגמר מאחד משני המקומות הראשונים, לשם כך היא תצטרך לנצח מחר (ו', 8:00) 0:5 את מוליכת הטבלה צפון אירלנד עם מארק אלן המצוין וג'ו סווייל עתיר הניסיון. אם ישראל תנצח 2:3 או 1:4 היא תהיה חייבת הפסדים של תאילנד לקפריסין ושל סקוטלנד להודו – תרחישים מאוד לא סבירים. בתרחיש הסביר ישראל צפויה לסיים את שלב הבתים במקום הרביעי המכובד, מה שיזכה אותה בפרס כספי בסך 15 אלף דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים