שתף קטע נבחר

כדוריד: הנוער קרוב למדליה באליפות אירופה

ניצחון על נורווגיה (שישי, 16:45) יבטיח לישראל את המקום בקרב על מדליית הארד. בעונה הבאה: נציגה ישראלית במוקדמות ליגת האלופות

נבחרת ישראל עד גיל 17 גברה אמש (חמישי) 32:39 על צ'כיה בשלב השני של אליפות אירופה הפתוחה בשוודיה, והתקרבה מאוד לקרב על מדליית הארד. יש לציין כי כל מדינה שרצתה לרשום את הנבחרת שלה לטורניר יכולה הייתה לעשות זאת, ולא נערך טורניר מוקדמות לפני כן.

 

השחקנים של אולג בוטנקו ואסף לוי פתחו את היום עם הפסד 38:30 לנבחרת המארחת, אבל התעשתו במהרה ואחרי חמש שעות בלבד גברו על הצ'כים. יואב למרוזו להט עם 12 שערים.

 

הנבחרת חוגגת בשוודיה (צילום: אתר איגוד הכדוריד) (צילום: אתר איגוד הכדוריד)
הנבחרת חוגגת בשוודיה(צילום: אתר איגוד הכדוריד)

 

הוסיפו לכבוש לישראל: קסם עמיאל ואמיר שניידר 6 כ"א, דניאל טקץ' 5, עמית מוטולה 4, אלמוג זיסמן 2, שלו אהרוני, אור פרקש, ניב שמן וניתן זהבי 1 כ"א.

 

היום (16:45) ייפגשו הישראלים את נורווגיה כאשר ניצחון או תיקו יבטיחו להם את המקום השני בבית, ואיתו את המקום במשחקי הדירוג 3-4.

 

בעונה הבאה: נציגה ישראלית בליגת האלופות

ההצלחה של מכבי תל אביב בגביע האיגוד האירופי בעונה החולפת עם הגעתה לשלב הבתים, העלתה את ישראל מהמקום ה-31 ל-25 בדירוג הקבוצות ביבשת. כתוצאה מכך קיבלה ישראל בחזרה את מקומה במוקדמות ליגת האלופות.

 

כזכור, העונה שלל האיגוד האירופי ממכבי ראשון לציון את האפשרות לשחק במוקדמות בעקבות חוסר ההשתתפות של הנציגות הישראליות במפעל הבכיר ביבשת בעבר.

 

בעונה הנוכחית יהיו שלוש קבוצות ישראליות במפעלים האירופיים השונים. מכבי ראשל"צ תשחק בגביע האיגוד האירופי, א.ס רמת השרון ומ.כ חולון בגביע האתגר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אתר איגוד הכדוריד
נבחרת ישראל לנוער בכדוריד
צילום: אתר איגוד הכדוריד
מומלצים