שתף קטע נבחר

סין זכתה בגביע העולם בסנוקר

דינג ג'ונווי וליאנג וונבו חזרו מ-3:1 ל-3:4 מול אנגליה והעניקו את התואר למדינה המאוכלסת בעולם בפעם השלישית ברציפות. דינג: "אני כבר לא חושש מלשחק מול קהל ביתי"

אם מישהו היה זקוק להוכחה נוספת לגבי דריסת הרגל הסינית בענף הסנוקר, הרי שהיום (א') הוא קיבל אותה כשנבחרת סין זכתה בפעם השלישית ברציפות בגביע העולם, מעין אליפות עולם לנבחרות.

 

הנבחרת הסינית החזקה עם דינג ג'ונווי וליאנג וונבו המדורגים 4 ו-12 בעולם בהתאמה ניצחה בגמר שנערך בארצם 3:4 את נבחרת אנגליה עם ג'אד טראמפ ובארי הוקינס (3 ו-6 בעולם בהתאמה). הדברים לא נראו טוב בהתחלה עבור הסינים שנקלעו לפיגור 3:1. דינג עם ברייק של 69 נקודות צימק ל-3:2 והשאיר אותם בתמונה. משחקון הזוגות היה ארוך ומותח ורק לאחר 40 דקות הסתיים בהכרעה סינית ששלחה את ההתמודדות למשחקון מכריע בין דינג וטראמפ. ברייקים של 59 ו-29 נקודות העניקו לדינג ולסין את הניצחון.

 

ניצחון דרמטי. דינג (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ניצחון דרמטי. דינג(צילום: AFP)

 

"במשחקון מכריע אני לא אפסיד לאף אחד", אמר דינג בסיום, "שיחקתי עם המון ביטחון. אני מאושר לנצח מול הקהל הביתי, פעם חששתי מלשחק פה אבל כיום אני נהנה מהתשוקה של האוהדים". דינג וליאנג יחלקו ביניהם צ'ק בסך 200 אלף דולר בעקבות ההישג.

 

כזכור, נבחרת ישראל עם עדן שרב ושחר רוברג השתתפה לראשונה בטורניר וסיימה הופעה מכובדת במקום הרביעי בבית עם שני ניצחונות ושלושה הפסדים.

 

ב-20 ביולי ייפתח בהונג קונג טורניר הזמנה איכותי במיוחד בהשתתפות שמונה כוכבי-על של הענף. כבר ברבע הגמר צפויים ארבעה מפגשים מסקרנים: רוני אוסאליבן - ג'ון היגינס, מארק סלבי - ניל רוברטסון, מרקו פו - בארי הוקינס, ג'אד טראמפ - שון מרפי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
דינג ג'ונווי
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים