שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

לא ברור מה גיא לוזון עושה באימונים

על פי המבחן האמיתי הראשון העונה של מאמן מכבי חיפה, הקבוצה נראית לא מאומנת ולא מתואמת. ואם לא מספיק ההפסד לבני יהודה, במחזור הבא יש לו את באר שבע על הראש

מכבי חיפה פתחה עוד עונה והאוהדים הגיעו בהמוניהם נרגשים למשחק הראשון. התחושה הפעם הייתה שהפעם, למרות שהיריבה, בני יהודה, היא הכבשה השחורה של הירוקים, אין מצב שזה לא ייגמר בניצחון. הרי מכבי חיפה עשתה הכל נכון הקיץ: הביאה שחקנים מבטיחים והשאירה את אלה שהיה צריך להשאיר. לפחות בגביע הטוטו, זה נראה שיש סיבה לאופטימיות, שאולי הפעם זה יהיה אחרת.

 

גיא לוזון נשאר מאמן וזה בסדר. הפעם הוא בנה את הקבוצה מאפס, אבל על פי מה שראינו בהפסד לכתומים, קשה להבין מה הוא עושה באימונים. מכבי חיפה לא נראתה כמו קבוצה מאומנת והגיעה בקושי למצב וחצי. זו הייתה נאיביות לשמה, מצד האוהדים וגם מצד חלק מהפרשנים, לסמן את חיפה כמועמדת לאליפות בעקבות הניצחונות בגביע הטוטו על סכנין ועל עכו. ורק נזכיר שבמחזור השני מחכה הפועל באר־ שבע, והנה קיבלתם תסריט אימים של פתיחת עונה עם אפס משש.

 

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)
 

 

למכבי חיפה יש בעיה להתמודד מול יריבה שמצופפת. ברגע שבו תפגוש קבוצה שמשחקת פתוח, אולי יהיה לה יותר קל. ללוזון אין את הכלים לפרוץ הגנות בכדורי עומק חכמים או במשחק התקפי נכון, והמסירות ברובן לרוחב. ככה קשה לכבוש שערים. בסגל שנבנה יש שחקנים שלא מתאימים ללבוש את חולצת ההרכב. אז נכון שההרכב ייראה שונה כשעומר דמארי יחזור, רמי גרשון יחלים ומאור בוזגלו (כנראה) יחתום, אבל עד אז העונה עלולה (שוב) להיגמר וזה יהיה מאוחר מדי.

 

במצב הנוכחי שחקן כמו שון ויסמן לא מסוגל להיות חלוץ מרכזי במכבי חיפה. לא הגיוני שגילי ורמוט, השחקן היצירתי היחיד בסגל, יישב 50 דקות על הספסל בזמן שניקיטה רוקאביציה בקושי נוגע בכדור ונראה כמו הצל של עצמו. מכבי חיפה חייבת לחשוב איך להתאושש ולהעמיד הרכב נכון וראוי עד חזרת הפצועים והגעת החדשים, כי אם נגד באר שבע זה ייראה כמו נגד בני יהודה, אפשר להתחיל לדבר על התהליך הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא לוזון
צילום: עוז מועלם
מומלצים