שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

אוחנה מוביל לשינוי חיובי בבית"ר

הוא נתן לאלי כהן להבין שמקומו לא כאן. אין לדעת כיצד המהלך ישפיע , אבל זוהי נקודת מפנה בבית"ר. אם המהלך של אוחנה יצליח, והסבירות גבוהה שכך יהיה, לא רק שבית"ר תחלוף על המשבר אלא תצא ממנו מחוזקת

כן, אני יודע שקיים סיכוי שתחזיותיי יתבדו. כן, ברור לי שרבים יחייכו בהינד ראש ויאמרו בלעג, 'על מה הוא מתבסס?' כן, אני יודע שאולי אני מקדים. אבל אני חש שמשהו חיובי מתפתח בבית"ר ירושלים. באווירה. על כר הדשא. ביציעים.

 

נעזוב לרגע את הניצחון על מכבי פתח תקווה. נשתחרר עתה מתחושת האופוריה של המקום הראשון. נתעלם משלושת הניצחונות בפתיחה. נתרכז באווירה שאופפת את הקבוצה. נבין שהפעם יש מי שמוביל. מי שמנהיג את הדברים. כי זה אינו מקרי. יש דמות כריזמטית ושקולה, שוודאי גם עושה ויעשה טעויות, אבל הוא מאפיל על השאר. אלי אוחנה.

 

אלי אוחנה (צילום: עמית שאבי) (צילום: עמית שאבי)
אלי אוחנה(צילום: עמית שאבי)

 

נדמה שמשהו מתחדש ביציעים. כן, עדיין תשמעו קריאות גזעניות. קשה להעלים ולמנוע את המשתלטים העוינים שהבריחו רבים מטדי. אבל נדמה שגם רבים מאלו שפקדו את ימק"א בעבר, ותיקים וכסופי שיער, צעירים שנמנעו מלהגיע לטדי, חוזרים. ברור שהניצחונות מהווים גורם מאיץ, אבל יש אווירה שונה גם במגרש וגם ביציעים. קצת פחות קריאות גזעניות. קצת יותר והבנה שזהו ספורט. שיש ניצחונות והפסדים. שבאים ליהנות.

 

נכון, יהיו תקלות. התבטאויות בלתי חכמות. קלקולים. בא אלי כהן. מאמן, יועץ, מנהל מקצועי, לא משנה איך שתקראו לו, ושוב מוציא מהבוידעם את השד הגזעני. עד שנעשים מאמצים שנדמה שמצליחים במעט, עד שנרקם תהליך, בא גורם מקצועי וחשוב והופך את הקערה על פיה. אבל הפעם נמצא אוחנה. הוא לא ייתן לתהליך להתמסמס. הפעם הוא נקט בצעד, ונתן לאלי כהן להבין שמקומו לא כאן. אין לדעת כיצד המהלך ישפיע , אבל זוהי נקודת מפנה בבית"ר. אם המהלך של אוחנה יצליח, והסבירות גבוהה שכך יהיה, לא רק שבית"ר תחלוף על המשבר אלא תצא ממנו מחוזקת.

 

ויש קבוצה שבינתיים מלהיבה. אם אנו נזכרים בערגה ב"פפריקה ההונגרית" (שאלואי, פישונט והמאר), עכשיו מתפתחת תזמורת הצרפתית, קונט ואקוקו. בכלל, יש לי הרושם שכדאי לזכור את השם הזה, פול אקוקו. הקהל כבר מתלהב ממנו אחרי רבע שעה מקסימה. האם נולד כוכב חדש בטדי?

 

אז נדמה שמשהו מתחדש, משהו מלהיב. משהו שיוביל את הקהל חזרה לטדי וימנע את ההשתלטות העוינת של השנים האחרונות. לאוחנה יש יד ורגל בכך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלי אוחנה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים