שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ג'ורדי, בוא תנהיג את הכדורגל הישראלי

היחיד במדינת היהודים שלא סופר אותנו הוא ג'ורדי. אנחנו עכברים, מדינת עולם שלישי, אלה מהמזרח התיכון שם, עם המדבר. כל אלה הופכים את ג'ורדי לאדם שאנחנו הכי צריכים

הוא מרגיז אותי, ג'ורדי קרויף. כמעט למן הרגע שנחת פה. למה? נו, מאותה סיבה שהוא מרגיז הרבה אחרים. כי הוא "מתעווז" עלינו, אומרים בשכונה. ובואו לא ניתמם, להגיד על עיתונאים במסיבת חגם ובפרצופם בשפה זרה על מנת שלא יבינו, ולשתף בעבירה את גל אלברמן ללא הותרת ברירה לצחוק מהבדיחה של הבוס על כך שהם מתפתלים כמו עכברים בתוספת חיוך, זה לא סבבה. ומה אתה קופץ להגנת ערן זהבי חדשות לבקרים כאילו היה בחיר ליבך? את סרט הקפטן שלנו הוא שם ללעג ולקלס, לא שלך.

 

וכעת תשכחו מכל מה שכתבתי עד כה. ג'ורדי, אני אוהב אותך. כולנו אוהבים. בבקשה, בוא להנהיג את הכדורגל הישראלי. תוציאו, תוציאו, זה בסדר. גם אני הוצאתי. כן, כן, אני יודע. אפשר לומר עוד הרבה דברים על ג'ורדי קרויף, הרגע אמרתי די והותר, אבל היהירות האירופית שלו, הקור הלעיתים מתנשא והשאיפה הבלתי מתפשרת למצוינות, היא בדיוק מה שחסר לנו.

 

ג'ורדי קרויף (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'ורדי קרויף(צילום: רויטרס)

 

כולם יודעים שאצלנו הכל סבבה. אח שלי. בוא נסדר להוא את ראשות ההתאחדות, בואו נמנה את זה למאמן. ועדת איתור? רגע, יש קומבינה. ובעצם גם ההוא קיבל ו.. אה, כמעט ושכחתי (רגע, הולך להקיא), כולם קיבלו שתי קדנציות אז מגיע גם לו. זהו, נרגעתי. אבל היחיד במדינת היהודים שלא סופר אותנו הוא ג'ורדי. אנחנו עכברים, מדינת עולם שלישי, אלה מהמזרח התיכון שם, עם המדבר. ריבונו של עולם, יש אנשים שעדיין חושבים שאנחנו רוכבים כאן על גמלים לפני שהם מגיעים לתל אביב. כל אלה הופכים את ג'ורדי לאדם שאנחנו הכי צריכים.

 

והוא כאן! כרגע, הוא עדיין כאן. ולהגיד לכם משהו? די נחמד לו כאן. שמש, בנות ישראל החינניות, תל אביב יא חביבי תל אביב. כמה ערים מערביות עד קצה קדמת הטכנולוגיה עוד יש בעולם עם שמש, ים ומסיבות כמעט כל השנה, ארבע שעות טיסה מהבית וכל כך יפות? אבל בעוד כמה חודשים לא בטוח שג'ורדי יהיה פה. כרגע זה נראה שלמעט שלטים בכניסה לביתו, כל החיצים מרמזים לו ללכת הביתה.

 

אז בחייאת, עופר, בוא נעשה פעם משהו לטובת המדינה. משהו שיעשה טוב לכולנו. ואתה באמת יכול לעשות את זה. כי בניגוד לקודמיך, בלי לנקוב בשמות, אתה באמת לא חייב כלום לאף אחד בכדורגל. בדומה לג'ורדי, גם אתה לא ממש סופר אף אחד. אתה הרי חזק מהם בהרבה. אז בבקשה עופר, רק תבטיח לי שתשקול את זה בחיוב.

 

ואם החלום שלי מתגשם ואתה נפגש עם הילד בעל רעמת התלתלים הבלונדיניים לשעבר, תהיה סופר נחמד ולארג' כשאתה מציע לו לנהל את נבחרת ישראל. ואתה יודע מה? ביניכם, כשאף אחד לא שומע, תוסיף גם קריצה קטנה שתבהיר שמותר לו גם לחרוג מסמכות ולנהל את כל הכדורגל הישראלי. זה סתם, ככה, צ'ופר ממני. ידעתי שזה יעשה לך טוב.

 

הכותב הנו מחברם של הספרים "האביר בן זונה" ו"הממלכה התיכונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'רודי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים