שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

לא ברור למה לוזון קיבל עוד צ'אנס

אז גיא, אנחנו במחזור 5, וחוץ מהמשחק נגד רעננה (שאפילו אשקלון נתנו להם 3), לא ראינו מהקבוצה שלך כלום. כדי לנהל סגל כזה רחב צריך להיות יותר ממאמן, משהו שכנראה עדיין חסר לך

"אם הקבוצה שלי אחרי מחנה אימון, במחזור 3-4-5, תיראה ככה, תבוא ותוריד לי את הראש". זה מה שהיה לגיא לוזון לומר לקראת סיום העונה שעברה, על איך שהקבוצה שלו נראית על המגרש.

 

אז נכון, לא גיא לוזון בנה את הקבוצה ההיא, אבל בסופו של דבר לא היה ברור מה גרוע יותר - איך שהקבוצה נראית או התוצאות. שום טביעת אצבע של מאמן. לא ברור מה גרם ליעקב שחר לתת לו עונה נוספת, אבל לוזון הרכיב בעצמו אוסף של שחקנים ששנים לא נראה בליגה שלנו, בתקציב מטורף.

 

גיא לוזון. לא יודע לנהל סגל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא לוזון. לא יודע לנהל סגל(צילום: עוז מועלם)

 

יבואו אנשים ויגידו שצריך זמן כדי לחבר קבוצה חדשה לגמרי, אבל הקבוצה לעולם לא תתחבר אם גילי ורמוט, אולי השחקן הכי מוכשר בסגל, משחק פעם אחת, משחק שני לא מקבל דקה וכעבור שבוע אפילו לא בסגל. הקבוצה לעולם לא תתחבר אם סלליך ורוקאביציה נותנים משחק נהדר נגד ב"ש, ושבוע לאחר מכן שניהם לא בהרכב נגד עכו. הקבוצה לעולם לא תתחבר אם החלוץ המרכזי שלך יודע שאם תוך מחצית הוא לא מבקיע, הוא בחוץ. אי אפשר להאשים את התקשורת אם הקבוצה לא מבקיעה ב-12 מתוך 19 משחקים! את הדבר אולי הכי מדאיג במכבי חיפה אפשר לראות דווקא במשחקים נגד ב"ש ומכבי ת"א, כאשר הורחק ליריבה שחקן. שליטה מוחלטת של 10 שחקנים מול 11 במקום שזה יהיה הפוך.

 

אז גיא, אנחנו במחזור 5, וחוץ מהמשחק נגד רעננה (שאפילו אשקלון נתנו להם 3), לא ראינו מהקבוצה שלך כלום. כדי לנהל סגל כזה רחב צריך להיות יותר ממאמן, משהו שכנראה עדיין חסר לך. ליבי עם יעקב שחר שכל כך אוהב את המועדון הזה. אסור לו להשתהות כי עדיין יש זמן לתקן. תמצא מאמן מנוסה שיודע לנהל סגל עמוק ואיכותי, והכי חשוב, מאמין בסגל הקיים, אחרת תצטרך מאמן נוסף לקבוצת המנודים...


פורסם לראשונה 29/09/2017 14:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא לוזון
צילום: עוז מועלם
מומלצים