שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הזימונים התמוהים של אלישע

איך יכול להיות שאלירן עטר בנבחרת ומואנס דאבור בחוץ? למה לא לתת צ'אנס לדיא סבע ולעומר אצילי? עומרי בן הרוש לא מתאים לרמות האלה, ולא בטוח שגידי קאניוק יודע בכלל באיזו קבוצה הוא משחק. מזל שמדובר בזימונים האחרונים של לוי, שהוביל אותנו לשפל חדש

כבר שנים שנבחרת הכדורגל שלנו לא אטרקטיבית, לא מעניינת ולא מרגשת. עובר קמפיין ועוד קמפיין והקהל הולך ומצטמצם. בעבר היינו מחכים בשקיקה למשחקים הבינלאומיים והיינו עוקבים אחריה בעניין רב, היום נותר לנו רק ליהנות מהדרמות בליגת העל הקטנה שלנו. אלישע לא ממש הוסיף לנו חשק להתחבר מחדש לכחול לבן, וממשיך בזימונים תמוהים של שחקנים שלא נמצאים בכושר ובקושי משחקים בקבוצות שלהם. למה אלירן עטר זומן? הוא לא הוכיח שיש לו מקום במכבי חיפה ולא במכבי תל אביב.

 

גידי קאניוק יצא לשחק בליגה האוזבקית בקבוצה שהוא בעצמו לא יודע להגות את שמה (פחטקור טשקנט) וזה בשביל להקפיץ את תג המחיר שלו כשיחזור לארץ כ"לגיונר". עומרי בן הרוש לא תרם כלום במכבי תל אביב, ובמכבי חיפה מעבר לשער בודד וכרטיס אדום לא הראה יותר מדי, בטח לא הגנתית. מגן בינוני במקרה הטוב. אלישע צריך להתעורר כדי שלפחות הקהל ירצה לראות את הנבחרת בטלוויזיה אם לא במגרש. אחד כמו מואנס דאבור כבר מזמן חייב להיות שחקן הרכב קבוע בנבחרת, כמי שהוכיח את עצמו כליגיונר וכחלוץ ברמה גבוהה מאוד. בגזרת השוער שדובר עליה רבות, יש ללכת עם שוער בכל מצב ולתת לו ביטחון, הרי בכל מקרה לא נגיע לטורניר גדול בעתיד הנראה לעין, ועומרי גלזר הצעיר הוא אכן בחירה טובה.

 

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)
 

 

ביברס נאתכו, שחקן הרכב בצסק"א מוסקבה, חייב להיות המנהיג וקפטן הנבחרת. ערן זהבי הוא שחקן שיש לו חשיבות על המגרש, נותן ביטחון לסובבים אותו, ולכן למרות סיפור סרט הקפטן יש לעשות הכל כדי להחזירו. זהבי ייתן כעת אקסטרה לטובתו האישית ולטובת הנבחרת. יש עוד שחקנים בכושר מצוין שיש לזמנם למשחקים הקרובים, כמו דיא סבע, שחקן צעיר עם יכולות התקפיות וחוצפה חיובית שיכולה לעזור לנו. עומר אצילי הוא כישרון אדיר והגיע הזמן שיקבל הזדמנות בנבחרת.

 

מר אלישע לוי צריך להוריד את הכיסוי מעיניו ולהפסיק להתעלם משחקנים שהם פקטור מאוד משמעותי בקבוצות שלהם, ובמיוחד בקבוצות הצמרת הליגה ובליגיונרים פעילים. בעצם זה מאוחר מדי, כי גם כך זה הזימון האחרון שלו, וברור שהוא לא ימשיך אחרי הכישלון הגדול. בקמפיין הנוכחי לא רק שלא התקדמנו, הלכנו הרבה אחורה, הן מבחינת המיקום והן מבחינת הכדורגל. המאמן הבא יצטרך לבנות את הבסיס לשנים הקרובות, שאולי לא יביא אותנו ליורו, אבל לפחות יחזיר מעט מהכבוד שאבד. רק רוצים להיות שוב גאים בנבחרת שלנו, לא יותר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים