שתף קטע נבחר

עובד באצטדיון האולימפי התאבד

משרד העבודה ביפן קבע כי אחד מהעובדים באתר האצטדיון החדש שנבנה בימים אלה לקראת המשחקים בטוקיו, גבר בן 23, שם קץ לחייו כתוצאה מעבודת יתר. משפחתו תהיה זכאית לפיצויים מהממשלה

משרד העבודה ביפן קבע באופן רשמי כי גבר בן 23, שעבד באתר האצטדיון האולימפי החדש של טוקיו לקראת המשחקים ב-2020, התאבד לאחר עבודת יתר ("קארושי"). כך לפי סוכנות הידיעות AP.

 

הירושי קוואהיטו, עורך הדין שמייצג את משפחת ההרוג, אמר כי בתור הממונה על בקרת האיכות של החומרים בתוך האצטדיון הוא עבד 190 שעות נוספות בחודש אחד לפני ששם קץ לחייו במארס. החוקרים מצאו עוד כי הגבר, שהחזיק בתפקידו במשך פחות משנה, עבד גם 160 שעות נוספות בחודש ינואר. משפחתו תהיה זכאית לקבל פיצויים מהממשלה.

 

ההכרזה על קיום המשחקים בטוקיו. מקרה חמור (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
ההכרזה על קיום המשחקים בטוקיו. מקרה חמור(צילום: Gettyimages)

 

העבודה באצטדיון החדש ביפן נחשבת לאינטנסיבית בגלל שהחלה בשלב מאוחר יחסית. ביום ממוצע כאלף עובדים מאיישים את האתר, במסגרת הפרויקט העצום שאותו מובילה ענקית הבנייה היפנית טאיסיי קורפ.

 

מותו של העובד הגיע לראש הכותרות ביפן בחודש יולי, כאשר משפחתו דרשה מהממשלה להכיר בו כקורבן של עבודת יתר. גופתו נמצאה בהרים במרכז המדינה בחודש אפריל, שבועות לאחר שנעלם, עם מכתב התאבדות ובו כתב כי "דחף את עצמו עד לקצה גבול היכולת, פיזית ונפשית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
הלוגו של המשחקים בטוקיו
צילום: AFP
מומלצים