שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

מכבי חיפה צריכה דם חדש

יכול להיות שיעקב שחר, שנתן את חייו למכבי חיפה, איבד את הקסם ואת החשק לכדורגל. אולי הגיע הזמן שיוריש לילדיו את המועדון באופן מלא או יציע אותו למכירה

כבר עונה שביעית ברציפות שמכבי חיפה פותחת עונה בצורה מאכזבת. כבר עונה שביעית ברציפות שמכבי חיפה עושה שינוי טוטאלי בסגל ובמאמן. כבר עונה שביעית ברציפות שבתחילתה האוהדים אופטימיים ומקווים לטוב, ושנה שביעית ברציפות שהם מתאכזבים וממורמרים. משהו עובר על מכבי חיפה, את זה כל אחד יכול לראות, אך את הפתרונות אף אחד לא מצליח למצוא.

 

עונה אחרי עונה, זוכה פרס מפעל החיים ובעלי הקבוצה יענקל'ה שחר, מנסה לפתוח דף חדש ולהחזיר את הקבוצה אותה הפך לאימפריה, למסלול הנכון שיזכיר ימים יפים, ולא כל-כך רחוקים ולהחזיר את החיוך לאוהדים. אולי הבעיה היא לאו דווקא בשחקנים שמביאים או במאמנים שמתחלפים כמו גרביים, אולי הבעיה היא דווקא בראש המערכת. אולי הבעיה היא בשחר.

 

 (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגות) (צילום: עודד קרני, מינהלת הליגות)
(צילום: עודד קרני, מינהלת הליגות)
 

 

אולי שחר איבד את הקסם שלו ואת החשק, אולי הקבוצה צריכה דם חדש וראש צעיר יותר אשר יראה אל מול עיניו את מכבי חיפה הגדולה שהייתה הקבוצה הטובה בארץ, כזו שרק משמיעת שמה היריבות פחדו להגיע להתמודד מולה, ולבחון מה עבד באותם ימים וליישם על הדור הנוכחי.

 

אולי הגיע הזמן של שחר להוריש לילדיו את המועדון באופן מלא או לשים את הקבוצה על המדף. אולי הגיע הזמן לשאול מדוע זרים איכותיים כמו יעקובו, ז'וטאוטאס, פראליה ועוד הצליחו כל כך בקבוצה והובילו אותה לשנים של שיא, ואילו בשבע השנים האחרונות הזרים שהובאו לא רק שלא שדרגו, אלא אפילופגעו בה ועצרו את חזרתה למסלול הנכון. במידה שיחליטו לחשב מסלול מחדש באופן שהצעתי, חיפה צריכה לקחת בחשבון שהוא חייב להיות הפעם טוטאלי ושתהיה לו מטרה אחת - להחזיר את המועדון לגדולתו.

 

כן, הם יצטרכו סבלנות שיהיה קשה להשיג לאחר שנים כל-כך שחונות, אבל אני בטוח שאם אוהדי חיפה באמת יראו התחלה של תהליך שפוי והגיוני, שכן מקשיבים להם ומתחשבים בדעתם, על אף האכזבות של השנים האחרונות, הם יתמכו ויתנו שקט לקבוצה.

 

נקודה לאופטימיות: המצב הנוכחי לא יוכל להימשך לנצח. מתישהו, מישהו כן ייקח את ההחלטות הנכונות, כן ימצא את הדרך הנכונה להחזרת הקבוצה לפסגה, כי לכל דבר יש סוף, גם לדברים הרעים ביותר וגם לטובים ביותר. אז אוהדי מכבי חיפה, אני מבין ללבכם, אך תהיו אופטימיים ותיזכרו במקרי עבר של קבוצות גדולות שהיו במשברים גדולים אך בסופו של דבר יצאו מזה. ע"ע מכבי ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים