שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

אלי אוחנה הוא הבובה של אלי טביב

טביב הביא את מימר וטביב פיטר את מימר, טביב רצה את קונט בתפקיד הבלם וזה מה שקרה, טביב קובע הכל, אוחנה רק "מלבין" אותו, הוא שם רק בגלל העונש של טביב

אלי אוחנה חוזר לבית"ר. כותרת מאוד מרשימה, אבל מישהו יודע מה בדיוק התפקיד שלו? כולם יודעים שבעקבות העונש של טביב מישהו היה חייב למלא את מקומו. אבל האם יכול להיות שאוחנה הסכים להיות איש הקש של טביב, או במילים אחרות, בובה של טביב? טביב העביר לאוחנה את כל זכויות הניהול ואת זכות החתימה, וזה לא נעשה מאהבת מרדכי, אלא מכורח הנסיבות, כמוזכר לעיל. לפני הכל אני רוצה להדגיש שאין לי שום טענה או מילה רעה לאוחנה, נהפוך הוא, אני ממש לא מבין את המהלך שלו, לשים את המוניטין שלו בשביל תפקיד לא ברור. אני גדלתי על אוחנה ועד יום מותי לא אשכח את ההנאה שגרם לי בשער הנדיר באוסטרליה, גאון כדורגל וגם פרשן נהדר. ובעקבות זאת אני אפילו "כועס" עליו בעקבות המהלך התמוה של קבלת התפקיד הממש לא מחמיא בלשון המעטה. אוחנה צריך להיות בראש, מוביל ולא בצילו של טביב, שגם הוא בסה"כ חיפש מחליף לתקופת ההשעיה.

 

כולנו חשבנו שאוחנה יהיה סוג של מנג'ר, אבל בפועל זה לא מה שקורה. בכל משחק אנו רואים את טביב יושב לצידו של אוחנה, אנחנו שומעים שטביב קובע את ההרכב, שטביב קובע את זהות המאמן, גם שמענו שטביב "פגע בול" בבחירת הזרים. אז אני שוב שואל: מה התפקיד של אוחנה? ולמה הוא היה צריך את זה?

אני בטוח שהוא מקבל משכורת נאה, אבל האם היה שווה לעזוב הכל ולהפוך להיות בובה של טביב בקבוצת נעוריו?

 

אוחנה וטביב ביציע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוחנה וטביב ביציע(צילום: אורן אהרוני)

 

ידוע לכולם שבסיום תקופת ההרחקה של טביב הוא ישוב לקידמת הבמה, ואז מה יעשה אוחנה? ייאלץ לעזוב, כי אני לא רואה תפקיד אחר אותו אוחנה יוכל למלא כשטביב בראש המערכת. לצד כל התארים שהדביקו לטביב, ללא ספק במהלך של הצבת אוחנה הוא יצא גאון! לקחת שחקן עבר, שהוא הסמל הגדול ביותר של המועדון, ולהפוך אותו לבובה...זו פשוט אמנות! ובסוף התקופה הוא בוודאי ימצא תירוץ כדי להיפטר מהבובה.

 

טביב הביא את מימר וטביב פיטר את מימר, טביב רצה את קונט בתפקיד הבלם וזה מה שקרה, טביב קובע הכל, אוחנה רק "מלבין" אותו, הוא שם רק בגלל העונש של טביב. בנוסף, לא ידוע אם זאת שוב החלטה סוליסטית של טביב או שגם אוחנה היה שותף לה, זה לא חשוב וזה לא העניין. הביאו את המאמן בני בן זקן, בובה נוספת למערכת, מאמן אלמוני ללא קבלות, שכבודו במקומו מונח אבל הוא בוודאי לא מתאים למועדון גדול. אבל זה ברור שצמד האלי זקוקים למאמן לא דומיננטי שיישם את ההרכבים שהם יקבעו...

 

לסיום, מאוד תמוהה בעיניי ההחלטה של אוחנה לשמש כשוליה של טביב, להיות על תקן ממלא מקום ללא סמכויות, רק כדי לשמש מחליף לתקופת ההרחקה של טביב שעדיין נמצא בסביבה וקובע הכל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טביב ואוחנה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים