שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ראיקוביץ' הוא רכש מדויק של מכבי

כותב באתר ציין שמכבי "הביאה שוער צעיר ולא מנוסה במקום שוער ספרדי ומנוסה שהיה עוגן של ההגנה". הסרבי הוא שוער אכן צעיר עם ניסיון לא רב, אבל לקרוא לחואן פבלו קולינאס מרכז ההגנה? או שלא ראית משחקים של מכבי או שאתה חי ביקום מקביל - הסיבה שהביאו את רייקו היא חוסר היציבות של חואן פבלו, ולא ההפך

קראתי את פרשנותו של אילן קוניקוב באתר, ולא יכולתי שלא לכתוב פרשנות נגד. נסתור את הטענות של אילן אחת לאחת:

 

 

1. "הביאה שוער צעיר ולא מנוסה במקום שוער ספרדי ומנוסה שהיה עוגן של ההגנה" - שוער אכן צעיר עם ניסיון לא רב, אבל לקרוא לחואן פבלו קולינאס מרכז ההגנה? או שלא ראית משחקים של מכבי או שאתה חי ביקום מקביל - הסיבה שהביאו את רייקו היא חוסר היציבות של חואן פבלו, ולא ההפך.

 

פרדראג ראיקוביץ' (צילום: אינטיים ספורטס) (צילום: אינטיים ספורטס)
פרדראג ראיקוביץ'(צילום: אינטיים ספורטס)

 

2. "עם טיבי מכבי הביאו אליפויות ותארים, לכן אני מזהה את בן חיים" - למרות שטיבי חלש לקחנו תארים, ובן חיים עדין יותר יציב ממנו. יכולת להתלונן על עזיבתו של קרלוס גרסיה, אבל טיבי?

 

3. "עם דודו אוואט בשער, פורטוגל של רונאלדו השוותה נגדנו רק בדקה ה-90 " - בגלל שדודו אוואט היה בשער פורטוגל השוותה, עם 2 טעויות ענק שלו.

 

4. "אצל אלי גוטמן ראינו דרך ושיטה"- אצל גוטמן איבדנו את הדרך, והשיטה התחלפה כל משחק, עד כדי כך שהנבחרת סיימה את הקמפיין עם מספר שיא של מוזמנים (שיא ששבר אלישע).

 

5. "איבדנו את הקפטן הכוכב ערן זהבי שיכול להוביל אותנו הכי רחוק שאפשר" - עם כל האהבה שלי לזהבי, הוא אף פעם לא הצליח במסגרות גדולות (ולא, הליגה הסינית זה לא מסגרת גדולה): לא בליגת האלופות, לא בליגה האיטלקית ולא בנבחרת ישראל, כמה רחוק אפשר להגיע איתו? לא הרבה!

 

בדבר אחד אני כן מסכים - קרויף נכשל, לגבי זה אין ספק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרדראג ראיקוביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים