שתף קטע נבחר

התאחדות הקליעה עושה כבוד

יאיר דוידוביץ', שייצג את ישראל באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 ושימש כמנכ"ל ב-16 השנים האחרונות, זכה לכבוד גדול בטקס מרגש. פרס ספורטאית השנה של הענף הוענק לטל אנגלר בת ה-18

התאחדות הקליעה ערכה אתמול (ד') את טקס חלוקת הפרסים השנתי בסימן מחווה לקלעי העבר וההווה. המנכ"ל ב-16 השנים האחרונות, יאיר דוידוביץ', שהיה קלע המשלחת האולימפית לאולימפיאדת לוס אנג'לס 1984, סיים את תפקידו וקיבל כבוד, ופרס הוענק לספורטאית השנה של הענף, טל אנגלר בת ה-18.

 

דוידוביץ' ימשיך לשמש כסגן ההתאחדות האירופית וכחבר הנהלת התאחדות הקליעה העולמית, וימשיך לסייע בהקמת מתקן קליעה חדש באשקלון ובייעוץ ליו"ר ההתאחדות עו"ד יצחק יונסי, חברו למשלחת ללוס אנג'לס.

 

דוידוביץ'. ייצג את ישראל באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 (צילום: גיל סימקוביץ) (צילום: גיל סימקוביץ)
דוידוביץ'. ייצג את ישראל באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984(צילום: גיל סימקוביץ)

ח"כ אמיר אוחנה, אורח הכבוד בטקס שנערך במלון מנדרין תל אביב, סיפר כי הוא מסייע בימים אלה לחבר את הענף לבתי הספר באמצעות שר החינוך נפתלי בנט ושרת הספורט מירי רגב, זאת כדי להרחיב את כמות הקלעים בישראל.

 

אנגלר. דור העתיד (צילום: גיל סימקוביץ) (צילום: גיל סימקוביץ)
אנגלר. דור העתיד(צילום: גיל סימקוביץ)

אוחנה ויונסי העניקו את פרס ספורטאית השנה לאנגלר מהפועל מעברות, חניכתו של המאמן גיא סטריק. היא פרצה השנה לזירה הבינלאומית עם שיאים ישראליים מרשימים במקצועות האולימפיים - רובה אויר ורובה שלושה מצבים - כשהיא מעפילה גם לשלושה גמרים בשלושת התחרויות החשובות של השנה: אליפות העולם לנוער, אליפות אירופה לנוער ואליפות אירופה באולם סגור בחורף (נשק אוויר).

 

אנגלר. שברה שיאים ישראליים (צילום: גיל סימקוביץ) (צילום: גיל סימקוביץ)
אנגלר. שברה שיאים ישראליים(צילום: גיל סימקוביץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל סימקוביץ
טל אנגלר
צילום: גיל סימקוביץ
מומלצים