שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

בית"רים, אל תהיו כפויי טובה

אנחנו האוהדים היינו אלה שהתחננו בפני אלי טביב שיציל אותנו מפירוק. מותר להביע ביקורת עניינית, אבל אסור לשכוח מי השאיר את המועדון מעל המים והחזיר אותו לצמרת

אנחנו, אוהדי בית"ר ירושלים, התחננו בפני אלי טביב שייקח את המועדון. זה היה לאחר עידן ארקדי גאידמק, כשהקבוצה הייתה מרוסקת כלכלית ומקצועית ובסכנת פירוק. לא משנה מה המניעים או האינטרסים שלו, טביב בסופו של דבר השאיר את בית"ר בחיים, שיקם אותה בהדרגה והחזיר אותה לצמרת הכדורגל הישראלי. אסור לשכוח את זה.

 

לכן אסור לנו, האוהדים, להיות כפויי טובה ולהעריך את תרומתו של האיש שהצליח בתקציב שפוי של פחות מ־40 מילון שקל להגיע פעמיים לאירופה – מה שמכבי חיפה – עם תקציב כפול ואפילו יותר לא עשתה. מותר להביע ביקורת עניינית, אבל חייבים להיות זהירים ולשים הכל בפרופורציות. זה לא שקיימים אולגרכים המידפקים על דלת המועדון כדי לרכוש אותו. צריך לשים את כל הטענות בצד ולזכור שטביב היה היחיד שלקח את הקבוצה והציל אותה מטביעה.

 

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

 

אני מסכים לגמרי עם המדיניות של הבעלים לפיה אין הצדקה לשלם לשחקנים ישראלים יותר מ־250 אלף דולר. וכן, לגיטימי גם למכור שחקנים אותם בית"ר השביחה, כמו אלי דסה, שלומי אזולאי ועומר אצילי, כדי להכניס כסף לקופה ולדאוג שהקבוצה תמשיך להתקיים. העובדה היא שבית"ר מסתדרת מצוין עם מה שיש וניצבת במרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון. עם תוצאות אי אפשר להתווכח, בטח כשאין לך את התקציבים בסדר גודל של מכבי ת"א והפועל באר־שבע.

 

אז נכון, טביב גם עושה טעויות ואפשר להתווכח על אופיו, אבל הוא מוכיח משנה לשנה שלנהל מועדון כדורגל הוא יודע מצוין. מחאת האוהדים שאנחנו רואים כיום מזכירה את הפגנות אוהדי הפועל ת"א, שקראו לטביב ללכת למרות שהביא להם אליפות. בית"רים, אל תעשו את הטעות שעשו האדומים ואל תרקו לבאר ממנה אתם שותים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים