שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

מי אתם שתחליטו מה טוב בשביל בניון?

יוסי עושה את מה שהוא אוהב וכל עוד שהוא נהנה מכדורגל – לאף אחד אין זכות לקרוא לו לפרוש

כבר זמן רב שבכל מקום עוסקים בשאלת עתידו של יוסי בניון, בין אם זה איל ברקוביץ' שקורא לו לפרוש, או כמה חכמים שיורים מהמותן בלי לחשוב ומנסים להחליט עבור יוסי מה טוב לו.

 

בניון הוא אחד השחקנים הגדולים של ישראל בכל הזמנים, ואין צורך להרחיב על הקריירה המפוארת שעשה. אז נכון, הוא רחוק משיאו באופן טבעי לגילו, אבל ממשיך ליהנות מהחיים – קם כל יום, הולך לאימון, משחק בקבוצת צמרת, שומר על כושר ועושה את מה שהוא הכי אוהב. יוסי נלחם על מקומו בהרכב, משפיע באופן חיובי על חדר הלבשה ועל האימונים – והאופי הווינרי שלו סוחף את בית"ר, בתקציב צנוע, לעונה מדהימה שיכולה להסתיים באליפות.

 

תעזבו אותו במנוחה. בניון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
תעזבו אותו במנוחה. בניון(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

אז מי אתם אותם אנשים שממליצים לו לפרוש, לעזוב הכל ולהרים ידיים? האם יש יותר טוב מלנהל חיים ספורטיביים כמו שבניון מנהל ונהנה מכל רגע? אם בניון מחליט שהוא עדיין רוצה להיות על המגרש, מי אתם שתגידו לו לתלות את הנעליים? רק בישראל קיימת התופעה הזו לפיה לכל אחד יש מה לומר והוא חושב שהוא יודע יותר מכולם. אלה החיים שלו, תפסיקו להיכנס לו לווריד.

 

הרי אם בית"ר לא הייתה מצליחה היו אומרים שזה מכיוון שבניון לא מקבל דקות. ואם בניון היה מקבל דקות ובית"ר לא הייתה מצליחה היו אומרים זה בגלל שהוא מבוגר. וכעת, כשבניון נלחם על הדקות ובית"ר מצליחה ומנצחת, למה שיבוא המאמן וישנה את ההרכב? כך צריך להיות בקבוצה בריאה, מה שמצליח לא משנים ובניון תמיד בהיכון בספסל לקום ולתרום.

 

בינתיים, מאז שחזר לארץ הוא זכה בגביע עם מכבי חיפה, וכעת רוצה לעשות דבר משמעותי עם בית"ר ירושלים. וכל אלה שיושבים אי שם במסעדה עם קרואסון שוקולד ביד וממליצים לו ולקום ולעזוב, צריכים לכבד ולדבוק בנושאים מקצועיים ולא להפריע ליוסי להמשיך ליהנות מהמקצוע שלו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים