שתף קטע נבחר

עקץ אותו: טראמפ ניצח 4:6 את מרפי

סנוקר: ג'אד טראמפ העפיל לחצי גמר המאסטרס במשחק שייזכר בין השאר בגלל מתקפת צרעות במשחקון הרביעי. ג'ון היגינס הביס 1:6 את ראיין דיי

שלב רבע הגמר של טורניר המאסטרס בסנוקר שנערך אתמול (ו'), סיפק לא רק סנוקר איכותי אלא גם רגע ביזארי. במהלך המשחקון הרביעי בין שון מרפי (35) וג'אד טראמפ (28), זוג צרעות פרצו לאולם וגרמו למרפי לנוס מסביב לשולחן ולהתגונן מהן באמצעות מקל הסנוקר שלו. רק לאחר מספר דקות כשהצרעות הואילו בטובן לעוף מהמקום, המשחק חודש. "אני מפחד מצרעות, מי אוהב אותן?", התייחס מרפי לתקרית בעוד טראמפ התלוצץ על חשבונו של רוני אוסאליבן שהתלונן על סחרחורת לאחר שהודח ביום חמישי, "אולי אלו הצרעות שגרמו לו לסחרור".

 

בכל מקרה, במשחק עצמו טראמפ היה זה שעקץ וניצח 4:6 בדרך לחצי גמר המאסטרס השלישי שלו בקריירה היום ב-15:00 מול נציג אחר מהדור הצעיר בענף, קיירן ווילסון (26).

 

הביא עקיצה. טראמפ בפעולה (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
הביא עקיצה. טראמפ בפעולה(צילום: גטי אימג'ס)

 

טראמפ ניצח בשלושה מתוך ארבעת המשחקונים הראשונים, כולל במשחקון הצרעות וירד להפסקה ביתרון של 1:3. מרפי צימק ל-3:2, אך במשחקון הבא החטיא כדור כחול חשוב ונענש בריצה של 91 נקודות מצד יריבו שעלה ל-2:4. מרפי לא התייאש ועם ריצות של 95 ו-59 נקודות השווה ל-4:4. הסיום עם זאת, היה כולו של טראמפ שעם שני סנצ'ריז רצופים (111 ו-113 נקודות) הכריע את ההתמודדות.

 

טראמפ אמר בסיום: "המשחק היה מאוד מסורבל בפתיחה. רק אחרי חמישה – שישה משחקונים הרמה עלתה ושנינו שיחקנו סנוקר טוב. שמרתי על ראש מורם גם ב-4:4 ואני מרוצה מהאופן שבו שיחקתי בסיום. בהתחשב באיך שווילסון משחק כרגע הוא הפייבוריט במשחק בינינו".

מרפי: "טראמפ מטביע מדהים. כשהוא מטביע כמו שהטביע אחרי ההפסקה, הוא לרוב ינצח".

 

במשחק השני של היום ג'ון היגינס דרס 1:6 את ראיין דיי ונותר השחקן היחיד בטורניר שזכה בו בעבר. במצב של 1:1, היגינס דהר קדימה עם ברייקים של 61, 63, 65, 113 ו-80 בדרך לניצחון מוחץ ומפגש בחצי הגמר מול מארק אלן הערב ב-21:00.

 

היגינס: "שיחקתי סולידי. ראיין יהיה מאוכזב עם איך שהוא שיחק. אני חושב שהוא החליף קצה במקל, כי נראה היה שהוא לא מסתדר איתו. המשחק ביני ובין אלן אמור להיות מעולה, אני מכבד אותו מאוד. הוא ניצח כבר את אוסאליבן כך שהוא לא יפחד מאף אחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים