שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ריאל מדריד חייבת להחתים את הזאר

זידאן, או כל מאמן אחר שימונה במקומו בשנה הבאה, יצטרך פליימייקר מנוסה ובכושר

אדן הזאר צריך להיות חלק מריאל מדריד. אין צורך להציג את הזאר. קשרה של צ'לסי, המשמש כקפטן נבחרת בלגיה, היה זוכה מזמן בתואר כדורגלן השנה של פיפ"א מספר פעמים, אלמלא השליטה הדו ראשית של מסי ורונאלדו בתחום. בכל מקרה, אין לו במה להתבייש: תארים עם ליל ועם הבלוז בהחלט מקנים לו מעמד. הוא גם ייצג את נבחרת בלגיה במונדיאל שעבר וביורו שנערך בצרפת וירש את תפקיד הקפטן מקומפאני הפצוע. גם לאחר שרוברטו מרטינז החליף את וילמוטס כמאמן, הסטטוס של הזאר לא ירד.

 

למה הזאר צריך להגיע לריאל מדריד? קודם כל, ברור לכל שהקבוצה עוברת עונה רעה. היא במקום הרביעי בליגה, המקום הנמוך ביותר מאז 1998, וללא סיכוי ריאלי לאליפות; הודחה מהגביע הספרדי; וביכולתה הנוכחית ספק אם ביכולתה לעבור את פ.ס.ז' בליגת האלופות. ספציפית לקישור, כל השחקנים המובילים של ריאל מציגים יכולת בינונית ומטה, בעיקר לוקה מודריץ'. זידאן לא נותן מספיק צ'אנס לצעירים, בעיקר לאסנסיו הסופר מוכשר, ומציאות זו מכתיבה שינוי.

 

אדן הזאר (צילום: EPA) (צילום: EPA)
אדן הזאר(צילום: EPA)

 

זידאן, או כל מאמן אחר שימונה במקומו בשנה הבאה, יצטרך פליימייקר מנוסה ובכושר. במסגרת המהפכה המתוכננת בריאל מדריד, גם הזאר צריך להילקח בחשבון. דריבליסט מעולה וסקורר עם ממוצע של 14 שערים בכל עונותיו בצ'לסי. הוא מסוגל גם לשחק כחלוץ, במידת הצורך, כפי שקאקה היה בזמנו, בתקופת השיא במילאן.

 

השאלה היחידה היא האם צ'לסי מעוניינת או מסוגלת לוותר עליו? זאת שאלה מאוד גדולה. אם כן, היא צריכה לקבל עליו מחיר טוב ולחשוב כיצד היא רוצה להתחזק לאחר עזיבתו. בכל מקרה, החתמה שכזו היא צעד ראשון של ריאל מדריד לדרך חדשה וטובה יותר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים