שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ורמוט והפועל חיפה - שידוך מושלם

הקשר חזר למקום שבו הכל התחיל ורוצה להזכיר לכל מי ששכח שעדיין מדובר באחד הקשרים הטובים במדינה. הפועל חיפה, בטח לאחר עזיבתו של חנן ממן, משוועת לשחקן יצירתי בקישור, כזה שיוכל למצוא את החברים בנגיעה גאונית או אפילו לסיים בעצמו מהלכים

זה לקח 13 שנים רוויות בחציית כבישים, אבל בסוף זה קרה. גילי ורמוט חזר למקום בו הכל התחיל. מאזן בו צד א' זקוק לצד ב' בעוד צד ב' זקוק לצד א' הוא המאזן המושלם, גילי ורמוט זקוק להפועל חיפה בדיוק כמו שהפועל חיפה זקוקה לגילי ורמוט.

 

גילי עבר שנים לא פשוטות שהחלו בהחלטה אחת לא טובה, מספר שעות לאחר דרבי תל אביבי. מאותו ערב ועד היום נראה כאילו המניות של ורמוט בירידה מתמדת. הכוכב שהיה שחקן הרכב בנבחרת ישראל והוביל את הפועל תל אביב להישגים ותארים הפך לשחקן רוטציה רחבהף והמספרים שהוא מציג רחוקים מאוד ממה שהרגיל אותנו. תוסיפו לזה מספר פציעות ואולי גם כמה פציעות בשריר החשק ותקבלו שחקן עם מניות בירידה.

 

ורמוט שוב אדום (צילום: באדיבות הפועל חיפה) (צילום: באדיבות הפועל חיפה)
ורמוט שוב אדום(צילום: באדיבות הפועל חיפה)

 

אבל, וזה אבל גדול, גם במעט שקיבל במכבי חיפה הוא הצליח להטביע חותם ולהראות לכולם שיש פה משהו אחר. ורמוט הוא לא עוד שחקן בליגה, האוהדים של מכבי חיפה כינו אותו השחקן היצירתי היחיד בסגל, מה שיש לגילי ברגליים יש למעטים מאוד בליגה.

 

ואולי אחרי החלטות פחות טובות בשנים האחרונות ורמוט סוף סוף קיבל החלטה נכונה. הוא החליט לעשות פאוזה, לחזור למקום שבו הכל התחיל ומשם להזכיר לכל מי ששכח שעדיין מדובר באחד הקשרים הטובים במדינה. הפועל חיפה, בטח לאחר עזיבתו של חנן ממן, משוועת לשחקן יצירתי בקישור, כזה שיוכל למצוא את החברים בנגיעה גאונית או אפילו לסיים בעצמו מהלכים, ואם היא תקבל את זה מגילי, העונה המופלאה שעוברת עליה עוד יכולה להפוך ליותר מתוקה.

גילי מבחינתו זקוק להפועל חיפה כבית, כמקום שייתן לו לחזור לעצמו וכמקום שייתן לו להוביל וישים בידיים שלו את המושכות.

 

חלקים גדולים בקהל איבדו את משקעי העבר כלפי הקשר במרוצת השנים והחלק שעוד סוחב מספר משקעים איבד אותם ברגע שראה אותו במדים האדומים שחורים, כי כאלה אנחנו האוהדים, כועסים כלפי חוץ אבל אוהבים עמוק בפנים, ובחור שגדל במועדון הוא עדיין ילד של האוהדים, גם אם הוא בן 32, וגם כשהבן שלך טועה אתה תכעס עליו אבל לבסוף תחבק ותאהב אותו.

 

אני מאחל לגילי הצלחה, מגיע לו לסיים את הסיפור הזה שנקרא גילי ורמוט בקול תרועה רמה, ו-13 שנים מהיום שבו עזב מגיע גם להפועל חיפה ליהנות קצת מהפירות שגידלה. ומי יודע? אולי ורמוט יהיה זה שייקח את הפועל חיפה ביחד עם כל סגל הלוחמים שקלינגר גיבש כל הדרך אל התואר הנכסף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חיפה
הפועל חיפה
צילום: הפועל חיפה
מומלצים