שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

ההתנהלות של ברק בכר הובילה להפסד

ההכנה של מאמן באר שבע למשחק העונה, וגם בחירת ההרכב, שידרו יהירות ושובע. ג'ורדי בא צנוע, לא פחד להמר ולקח את כל הקופה

 

ברק בכר הוא המאמן הישראלי הטוב ביותר כרגע, והדגש על ישראלי. במשך שנתיים הוא דחף את המועדון שלו לרעב בלתי פוסק ולצניעות. והנה השבוע אמר מר בכר: "יש לנו את הסגל הכי טוב בליגה", ובהמשך גם אמר: "הכל תלוי בנו". הדברים עברו וחילחלו במהרה גם לשחקניו - הרי אם הם הכי טובים והכל תלוי בהם, אז מי זו מכבי שבאה רק להפריע לנו בדרך.

 

ואילו ג'ורדי אמר: "באר שבע כרגע ראשונה והיא האלופה בשנתיים האחרונות. צפוי משחק קשה מאוד שנעשה בו את מירב המאמצים כדי לנצח", ועל הדרך פירגן לבכר. הדברים עברו וחילחלו במהרה גם לשחקניו שהבינו שאת האלופה והמובילה יש לנצח בכוח ובעוצמה כי אחרת זה יתפרק. אז באה מכבי והייתה ראשונה לכל כדור, צפופה, עוצמתית ויוזמת. ובאר שבע? הרי עם הסגל הכי טוב בליגה הכל יסתדר מעצמו.

 

ברק בכר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק בכר(צילום: ראובן שוורץ)

 

אז ווקאמה בשביתה איטלקית, אוגו מתאמץ לקבל אדום, טהא מוחא כפיים לשופט והקישור של באר שבע הלך לאיבוד. על הספסל, אגב, ישב אחד הקשרים הכי טובים וחמים בליגה, חנן ממן, וראה איך אל-חמיד מפסיד כל קרב לפרץ וגולסה. והנה עוד גישה של מאמן שחצן שחושב שהסגל שלו הכי טוב, אוגו לא פוגע מעל חודשיים, ווקאמה עם פציעה בשריר החוזה, ובכר נותן להם לפתוח כשהם מדושני עונג ושבעים.

 

ואילו ג'ורדי? הוציא את מלך השערים שלו והשחקן הכי חם בקבוצה, והכניס את אלירן עטר כי הוא הרגיש שהוא הכי חם ורעב. ועטר? גמל לו בגול ניצחון ומשחק מעולה. בסוף המשחק אמר בכר: "לא קרה כלום, בסה"כ היה משחק צמוד שהוכרע בגול אחד". משחק צמוד?? גול אחד?! תשאל את שמואלביץ'. וקרויף אמר: "שחקן של מכבי שירים את האף יודח מהסגל". יחי ההבדל הקטן בגישה.

 

אז אחת באה שבעה ויהירה, השנייה הגיעה רעבה וצנועה, ניצחה בנוקאאוט ולקחה את כל הקופה. משל גם לחיים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים