שתף קטע נבחר

אלג'יראי פרש כדי לא להתמודד עם שמאילוב

הג'ודוקא עבדלקרים מוראד לאדג' פרש מהקרב הראשון מול הישראלי, שהפסיד בשלב הבא בגרנד סלאם פריז. טל פליקר הפסיד בקרב הראשון שלו, גם גילי כהן איכזבה. תמנע נלסון לוי הפסידה בקרב על מדליית הארד וסיימה חמישית

גראנד סלאם פריז בג'ודו, אחד מהאירועים היוקרתיים והגדולים בענף, נפתח היום (שבת). המשלחת הישראלית לא הצליחה להשיג מדליה, והסיפור הגדול היה בתחרות הגברים במשקל עד 66 ק"ג - שם שוב ספורטאי החרים ישראלי.

 

ברוך שמאילוב (חמישי בעולם) הוגרל בקרב הראשון מול עבדלקרים מוראד לאדג', אך היריב האלג'יראי בחר לפרוש עוד לפני העלייה למזרן. שמאילוב המשיך לקרב מול גרמני, שבו הפסיד. המדורג שני בעולם במשקל הזה, טל פליקר, עלה אוטומטית לסיבוב השני אך שם הפסיד לג'ודוקא יפני.

 

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) פתח עם ניצחונות על יריבים ממרוקו ומגמביה, לפני שהפסיד לקוריאני ועבר לבית הניחומים. שם הוא הפסיד לגרמני ודורג בסיום במקום השביעי.

 

תמנע נלסון לוי, המתחרה במשקל עד 57 ק"ג, פתחה עם ניצחונות על יריבה מקומית וגרמנייה, אך ברבע הגמר נכנעה באיפון לכריסטה דגוצ'י ועברה לבית הניחומים. שם היא השיגה ניצחון בסיבוב הראשון על יריבה הולנדית. בקרב על מדליית הארד המתינה לנלסון לוי הבריטית ניקודה סמית' דייויס. 47 שניות לסיום הקרב ספגה הישראלית עונש שלישי, שהביא לה את המקום החמישי הכללי.

 

 (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד אצל הנשים, במשקל עד 48 ק"ג, שירה ראשוני גברה על יריבה מרומניה אך הפסידה ברבע הגמר לאוקראינית. בית הניחומים היא ספגה הפסד מול אוקראינית נוספת וסיימה שביעית. נועה מינצקר הפסידה לגרמנייה בקרב הראשון. גילי כהן (52 ק"ג) הפסידה בפתיחה לפורטוגלית, ובאותה קטגוריית משקל פתחה בטי טמלקובה עם ניצחון על ספרדייה אבל הפסידה בשלב הבא ליפנית.

 

התחרות תגיע מחר לסיומה כאשר שגיא מוקי, אלוף אירופה לשנת 2015 שכיום מתחרה במשקל עד 81 ק"ג, יפתח מול יריב מולדובי ופיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) יפגוש יריב גרמני בקרב הראשון שלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים