שתף קטע נבחר

היסטוריה בדרום: מ.כ באר שבע עלתה לליגת העל

כדוריד: לראשונה בתולדות המועדון שהוקם לפני 15 שנה, קבוצת הבוגרים שלו תשחק בליגה הראשונה. ניצחה 20:30 את ראשל"צ/באר טוביה, והבטיחה את העלייה שלושה מחזורים לסיום העונה

לראשונה בתולדותיה, מ.כ באר שבע העפילה לליגת העל בכדוריד. הקבוצה מהדרום ניצחה אמש (שני) באולם הקונכייה בעיר את הפועל ראשון לציון/באר טוביה 20:30, והבטיחה את העלייה שלושה מחזורים לסיום. באר שבע עדיין לא הפסידה העונה בליגה ובמאזנה 15 ניצחונות רצופים.

 

המועדון הוקם בשנת 2003 ומ-2010 משחקת במסגרתו גם קבוצת בוגרים. את הקבוצה מאמן אבנר דרורי הוותיק שזכה עם עידן מימון ודודי בלסר בשתי אליפויות עולם לבתי ספר (עמית עמל ראשון לציון). כמו כן, אימן דרורי גם את אבישי סמולר.

 

לראשונה בתולדותיה, באר שבע תשחק בליגת העל בכדוריד (צילום: דניאל כהן) (צילום: דניאל כהן)
לראשונה בתולדותיה, באר שבע תשחק בליגת העל בכדוריד(צילום: דניאל כהן)

המעבר לקונכייה לפני שנתיים גרם להנהלה להשקיע מאמצים גדולים יותר כדי לעלות לליגת העל, אבל ההיכל גדול למידותיה של הקבוצה (3,000 מקומות ישיבה) ובקיץ היא צפויה לעבור לאולם חדש שנבנה בשכונת רמות, אחת הגדולות בב"ש, שמכיל מאות מקומות. המטרה היא שהאולם יהיה מלא עד כמה שניתן במשחקים נגד הפועל ומכבי ראשון לציון, מכבי ת"א וא.ס רמת השרון. כמו כן, המועדון ישתף פעולה עם תיכון חדש שנבנה בשכונה וצפוי להפעיל בו קבוצות נוער.

 

בסגל של מ.כ באר שבע יש ארבעה שחקנים מקומיים ועוד שלושה מערד ומנתיבות. שאר השחקנים מגיעים מחוץ לאזור, כולל שני זרים ושוער הפועל ראשון לציון לשעבר, גל הרשקוביץ'.

 

ארבעה שחקנים מקומיים בסגל. מ.כ באר שבע (צילום: דניאל כהן) (צילום: דניאל כהן)
ארבעה שחקנים מקומיים בסגל. מ.כ באר שבע(צילום: דניאל כהן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניאל כהן
החגיגות של מ.כ באר שבע
צילום: דניאל כהן
מומלצים