שתף קטע נבחר

טוניסאים החרימו ישראלים, זהב לראובן וזריהן

טאקוונדו: בר ראובן סיים במקום הראשון באליפות בולגריה הפתוחה במשקל עד 63 ק"ג לאחר ששני יריבים מטוניסיה סירבו להתייצב לקרבות מולו. מיכל זריהן סיימה ראשונה בתחרות לנשים עד 46 ק"ג

הישג לשני לוחמי הטאקוונדו, בר ראובן ומיכל זריהן, באליפות בולגריה הפתוחה (תחרות G1). ראובן (25) זכה במדליית זהב בתחרות במשקל עד 63 ק"ג וזריהן (22) סיימה ראשונה בתחרות לנשים במשקל עד 46 ק"ג.

 

הזכייה של ראובן הייתה מלווה בשתי תקריות על רקע פוליטי, כאשר שני מתחרים מטוניסיה סירבו להתמודד מולו. הראשון מביניהם היה בסיבוב הראשון ולאחר מכן הוא ניצח 16:17 בסיבוב השני את סברי אבוזר מאוסטריה.

 

ראובן וזריהן עם המדליות (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
ראובן וזריהן עם המדליות(צילום: פרטי)
 

 

ברבע הגמר ניצח ראובן 2:4 את הבולגרי דמיטר קובלוב ובחצי הגמר גבר 5:9 על הבריטי קמרון בות'. בגמר הוא אמור היה להתמודד נגד הטוניסאי המדורג ראשון, וואחיד בריקי (אלוף אפריקה ב-2016), אבל יריבו לא התייצב לקרב ובכך זיכה את הישראלי במדליית זהב.

 

מיכל זריהן סיימה ראשונה בתחרות לנשים עד 46 ק"ג לאחר שניצחה 6:8 בגמר את אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם, האוקראינית אירינה רומולדנובה. בקרב הראשון ניצחה זריהן 4:23 את האוסטרלית פטרה קקאקיוס ולאחר מכן ניצחה 3:17 את היווניה יוהנה קוטסו. בחצי הגמר ניצחה הישראלית 0:1 את המדורגת ראשונה, קיריאקי קוטוקי מקפריסין.

 

ראובן על הפודיום (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
ראובן על הפודיום(צילום: פרטי)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים