שתף קטע נבחר

ארטיום דולגופיאט פתח טוב את העונה

דורג ראשון בקרקע בתחרות הקבוצתית בסבב גביע העולם בשטוטגרט. הנבחרת סיימה תשיעית מתוך 14 משתתפות

סגן אלוף העולם (קרקע), ארטיום דולגופיאט, סיים אתמול (שישי) במקום הראשון בתרגיל הקרקע בתחרות הקבוצתית בסבב גביע העולם שנערכת בשטוטגרט אחרי שקבע ציון של 15.100 נקודות.

 

דולגופיאט התחרה במסגרת הנבחרת הישראלית יחד עם אנדריי מדבדב, מיכאל סורוקין, אילן קורצ'ק ואייל גלזר. הוא דורג שמיני בשולחן הקפיצות, 23 במתח ו-37 בסוס הסמוכות. הנבחרת סיימה במקום התשיעי מתוך 14 משתתפות אחרי שצברה 232.550 נקודות.

 

סגן אלוף העולם דורג ראשון עם תוצאה נהדרת, לצורך העניין, ניקיטה איגנטייב, שסיים במקום השני בתחרת הקבוצתית בקרקע, השיג ציון נמוך משמעותית מדולגופיאט (14.550).

 

מדובר בתחרות הראשונה לעונה כאשר המטרה העיקרית של הנבחרת היא אליפות העולם בקטאר שתיערך בחודש אוקטובר. אם הנבחרת תצליח להתברג בין 24 הראשונות היא תקבל כרטיס לאליפות העולם הבאה ב-2019, בה יחולקו הכרטיסים לאולימפיאדת טוקיו 2020. ישראל מעולם לא הצליחה להעפיל לאולימפיאדה בתחרות הקבוצתית.

 

בתחרות גביע העולם שנערכה במקביל בבאקו, סיימה מיתר לביא במקום ה-15 בקורה עם ציון של 10.933, ובמקום ה-14 והאחרון בקרקע עם 11.4 נקודות. כזכור, סביב יציאתה של לביא לתחרות הייתה סאגה שלמה מאחר ולא קבעה את הקריטריון, אך האגודה בה היא מתחרה, הפועל תל אביב, רצתה לשלם על הטיסה והשהות שלה באזרבייג'ן. בסופו של דבר ולמרות ההמלצה של היועץ המשפטי של האיגוד שלא לשלוח אותה, הוחלט כי היא תיקח חלק בתחרות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
ארטיום דולגופיאט
צילום: AFP
מומלצים