שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    כתבו לנו: מי היא הנבחרת הטובה בעולם?

    עכשיו מגיע תורכם. אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו טורים קצרים, עד 70 מילה, בהם תענו לנו על השאלה - ואולי הטור שלכם יתפרסם במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות"

    משחקי הידידות שנערכו ברחבי העולם ביום שישי היו פשוט יוצאי דופן. רונאלדו בדו-קרב של רגליים לוהטות עם מוחמד סלאח, אותו הכריע הפורטוגלי דווקא בצמד נגיחות בתוספת הזמן, קרב מרהיב באיכותו בין שתי אלופות העולם האחרונות, גרמניה וספרד, משחק מצוין של ארגנטינה - גם בלי מסי - מול איטליה, קאמבק מדהים של קולומביה בצרפת, הופעה של ברזיל ברוסיה. המונדיאל מתקרב, וקשה לשים את האצבע על זהות הנבחרת הטובה בעולם.

     

    לנו קשה להחליט, אז עכשיו מגיע תורכם. אנחנו מזמינים אתכם לכתוב לנו טורים קצרים, עד 70 מילה, בהם תענו לנו על השאלה - שלושה חודשים למונדיאל, מיני הנבחרת הטובה בעולם - ואולי הטור שלכם יתפרסם במוסף הספורט של "ידיעות אחרונות". אנא צרפו לטורים תמונת ראש ברורה בצבע, מאושרת לשימוש ללא תשלום. הכתובת: kick@ynet.co.il.

     

    רונאלדו חוגג את המהפך של פורטוגל (צילום: AFP)
    רונאלדו חוגג את המהפך של פורטוגל(צילום: AFP)

     

    וכמובן, באתר קיק אנחנו מחכים לטורים על כל נושא ספורטיבי ובכל צורה - סיפור קצר, פרשנות, ניתוח לעומק. ואל תשכחו את פינת הסלפי הספורטיבי, בה אתם יכולים לשלוח לנו תמונות שלכם עם ספורטאי שתפסתם לצילום משותף.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: אורן אהרוני
    גביע העולם
    צילום: אורן אהרוני
    מומלצים