שתף קטע נבחר

ג'ודו: ארד למעיין גרינברג בגראנד-פרי אנטליה

הישראלית הטילה באיפון את יריבתה האמריקנית וסיימה עם מקום על הפודיום. מלכה וטמלקובה סיימו במקום החמישי. פרימו, בן דוד, רחמיא, מנגד ודנטה הודחו

20 יום נותרו לפתיחת אליפות אירופה בג'ודו בתל אביב ונבחרת ישראל עורכת בסוף השבוע הנוכחי את החזרה הגנרלית בטורניר גראנד-פרי אנטליה.

 

מעיין גרינברג (57 ק"ג) רשמה הישג נאה, כשסיימה במקום השלישי וזכתה במדליית הארד. גרינברג פתחה את היום עם ניצחון על יריבה איטלקיה, אבל הפסידה בקרב הבא לאוסטרית באיפון. הישראלית המשיכה לבית הניחומים, שם ניצחה באיפון משלה ג'ודוקא מקזחסטן ובקרב על המדליה רשמה וואזארי על לילאני אקיאמה האמריקנית, כש-1:13 דקות לסיום הטילה אותה באיפון וניצחה בקרב.

 

מדליית ארד למעיין גרינברג בגראנד פרי אנטליה (צילום: איגוד הג'ודו)
הישג נאה לגרינברג(צילום: איגוד הג'ודו)

 

תמר מלכה (עד 48 ק"ג) ובטינה טמלקובה (52 ק"ג) סיימו במקום החמישי המכובד ופספסו מדליה. מלכה עברה יריבות מרוסיה וטורקיה בסיבובים הראשונים, אבל נעצרה בחצי הגמר ע"י ג'ודוקא מקוסובו, כשספגה וואזארי, שלוש שניות לסיום הקרב. בקרב המכריע על הארד, נוצחה הישראלית ע"י שרה מנזס הברזילאית, האלופה האולימפית מלונדון 2012. מנזס השיגה פעמיים וואזארי מהירים שהפכו לאיפון.

 

בדומה למלכה, גם טמלקובה (52 ק"ג) החמיצה עלייה לפודיום. היא ניצחה יריבות

מטייוואן וטורקיה, אבל הפסידה בחצי הגמר לג'ודוקא בריטית בוואזארי. בקרב על הארד נוצחה שוב בוואזארי - הפעם על ידי אניה סטינגר הסלובנית.

 

גפן פרימו (52 ק"ג) סיימה במקום השביעי. הישראלית עלתה אוטומטי לסיבוב השני, שם גברה על יריבה מאזרבייג'ן, אך הפסידה ברבע הגמר ובבית הניחומים. אצל הבנים, דניאל בן דוד (60 ק"ג), אלון רחמיא (60 ק"ג) וירין מנגד (66 ק"ג) הפסידו בסיבוב השני, אמיר דנטה (66 ק"ג) בסיבוב הראשון.

 

מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: ״מדליה ראשונה למעין בהופעת הבכורה שלה בגרנד פרי. אני שמח שספורטאיות נבחרת נוספות מצטרפות למעגל הזכייה בתחרויות הסבב העולמי היוקרתי, וגאה במעין על יום תחרות מצוין״.


פורסם לראשונה 06/04/2018 13:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מעיין גרינברג
צילום: אורן אהרוני
מומלצים