שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הביזיון הגדול בכדורגל האירופי

ברצלונה, בהדרכת מאמן אפור וחסר כריזמה, שמה ללעג ולקלס את שוחרי הכדורגל יפה. ההצגה תימשך בלי הבלרינה הראשית, ועכשיו נותר להתפלל שלא נקבל דרבי איטלקי בגמר

אם הייתה לי הסמכות, הייתי קונס את שחקני ברצלונה על מה שקרה ברומא. ביזיון זו מילה יפה עבור מה שראינו שם. מישהו בבארסה צריך לשלוח התנצלות לשוחרי הכדורגל היפה ואיכותי. לא יודע כמה זה יעזור כי העובדה היא שהקטלונים, בהדרכתו של מאמן האפור וחסר כריזמה, שמו ללעג ולקלס את מאות אלפי האוהדים שלהם בעולם.

 

אלה ייפגעו מחסרונה של הבלרינה הראשית בהמשך ההצגה, ואת זה כבר אי אפשר כבר לשנות. מילא הייתה עושה זאת תוך תצוגת כדורגל ראויה. האמת, אמרתי לבני לפני המשחק שרומא תילחם על הכבוד ותנצח, אבל מי העלה על דעתו שזו תהיה התוצאה?

 

ליונל מסי מאוכזב (צילום: רויטרס)
ליונל מסי מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

בארסה, נגד כל מה שמייצג המועדון הזה, עלתה שאננה, שלא לומר אפתית, ושיחקה על מנת שלא להפסיד. לא ייאמן. הימרתי על 0:1 לרומא, אבל 0:3? הזוי לגמרי! ועכשיו לסדרת הטעויות של ארנסטו ואלוורדה, שחייב לשלם מחיר על הכישלון הענק.

 

ברצלונה ספגה שער בערך כל 25־30 דקות. זאת אומרת שהיא קיבלה מספיק הזדמנויות לתקן, וכל מה שהייתה צריכה זה שער אחד שהיה סוגר עניין. אבל בארסה, כאמור, באה להוציא תיקו או הפסד מינימלי. זאת ברצלונה הגדולה?

 

עוד טעות הייתה אי שיתופו של פאוליניו, שחקן מנוסה מאוד עם יכולת לשמור על הכדור. ואם זה לא מספיק, המאמן עוד הוציא את אנדרס אינייסטה במצב של 2:0 כשנותרו 10 דקות לסיום. שוב, שחקן עם יכולת החזקת כדור בדקות קריטיות.

 

לסיכום, זה נכון שהכדור עגול ויש אנדרדוג והפתעות, ומצד שני זאת לא בושה להיכנס לשאננות לפעמים וזה קורה לכולם, אבל ברצלונה של המשחק הזה עשתה מה שלה פשוט אסור לעשות. ובכל זאת צריך לחזור למציאות ששלשום הייתה כל כך שונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים