שתף קטע נבחר

גביע העולם: לינוי אשרם מדורגת שנייה

התעמלות אמנותית: הישראלית צברה 18.7 נקודות בתרגילים עם הכדור והחישוק ועלתה לגמרים בכל אחד מהם. מחר היא תשתתף במוקדמות בתרגילי האלות והסרט

לינוי אשרם ממשיכה להצליח. המתעמלת האמנותית דורגה היום (ו') במקום השני הכללי בגביע העולם בפזארו שבאיטליה ועלתה לגמרים בתרגילי הכדור והחישוק.

 

אשרם, מדליסטית הארד מאליפות העולם, הציגה תחילה את תרגיל החישוק, עליו קיבלה ציון גבוה של 18.7 נקודות. היא המשיכה לתרגיל הכדור, בו זכתה לציון של 18.150 נקודות. בסך הכל היא צברה 36.850 נקודות.

 

רק אלופת העולם מדורגת לפניה. לינוי אשרם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
רק אלופת העולם מדורגת לפניה. לינוי אשרם(צילום: אורן אהרוני)

 

הניקוד שצברה הישראלית הספיק לה כדי להגיע למקום השני הכללי. רק אלופת העולם, הרוסיה דינה אברינה, מדורגת לפניה עם 37.750 נקודות. בנוסף, אשרם עלתה לגמרים בכל אחד מהתרגילים ומחר תשתתף במוקדמות בתרגילי האלות והסרט.

 

מדובר בסך הכל בתחרות שנייה של אשרם השנה. בתחרות הראשונה שלה השנה, שהתקיימה לפני שבועיים בסופיה, היא זכתה במדליית ארד בקרב רב ובמדליית זהב בתרגיל הסרט.

 

באותה תחרות משתתפת גם הישראלית יוליאנה טלגין, שהשיגה בתרגיל החישוק 15 נקודות ובכדור 15.550 נקודות. בסך הכל היא צברה 30.550 נקודות ומדורגת במקום ה-18 מתוך 52 משתתפות.

 

נבחרת ההתעמלות החדשה, הכוללת את בר שפוצניקוב, אופיר דיין, קארין וקסמן, אלי טולדו ושי בן רובי, פתחה את התחרות עם ציון של 17.4 נקודות בתרגיל עם חמישה חישוקים לצלילי מוזיקה יהודית. תוצאה זו הספיקה לבנות כדי לעלות לגמר מהמקום השביעי הכללי מתוך 15 מדינות משתתפות. המארחת איטליה מוליכה עם 21.2 נקודות. מחר ישתתפו הבנות, במוקדמות התרגיל המשלב חבלים וכדורים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל
לינוי אשרם
צילום: עמית שיסל
מומלצים