שתף קטע נבחר

כדורעף נשים: 0:1 למכבי חיפה בסדרת בגמר

הירוקות ניצחו בבית 1:3 את קריית אתא. אירינה קלימנובה הובילה עם 19 נקודות. המשחק השני בסדרה ביום שישי

מכבי חיפה עבדה אמש (ראשון) קשה, אבל בסופו של דבר הצליחה להשיג את הניצחון הביתי על עירוני קריית אתא 1:3 (25:19, 21:25, 23:25, 19:25) ולעלות ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף לנשים.

 

הפתיחה הייתה של האורחות שהגיעו מוכנות לסדרה וניצחו את הסט הראשון 19:25 הרבה בזכות נסטיה קוגן, הבולטת בשורות קריית אתא.

 

עירוני קריית אתא כדורעף נשים (צילום: איגוד הכדורעף)
הפסד חוץ. עירוני קריית אתא(צילום: איגוד הכדורעף)

 

בהמשך, חסרונה של דשה פחם הפצועה הורגש אצל אתא כשגם נטשה קרוק לא בשיאה מבחינה גופנית. שחקניות האמצע של חיפה ניצלו זאת וסיפקו נקודות פעם אחר פעם כולל חסימות (6:12 לחיפה במשחק). המערכות אומנם לא היו טיול בפארק למקומיות, אבל הן הצליחו לנצח אותן ולהכריע את המשחק.

 

"היינו חלודים בהתחלה כי לא שיחקנו 12 ימים", אמר עוזר מאמן חיפה, תומר תירוש. "ביצענו התאמות וזה הסתדר למרות שהשחקניות המרכזיות שלנו לא היו בשיאן. מאמן קריית אתא, וובה טודורוב, הוסיף: "היינו עייפים אחרי הסדרה מול כפר סבא, אבל נבוא מאוששים למשחק הבא וגם מאורגנים טקטית טוב יותר. אנחנו משחקים בלי אמצע, אבל נדאג לתת מלחמה".

 

אירינה קלימנובה הובילה את חיפה עם 19 נקודות, נסטיה ברבנשיקובה הוסיפה 15, לוגאן טום ונטליה נזרובה 13 כ"א, טלי מרמן 9 (5 אייסים) ותמר שטיין 7. נסטיה קוגן ואולגה שוקיילו תרמו 14 נקודות כל אחת למפסידה, טאיסה דה אוליברה 13, לידיה לוצ'קו 12, שני פחם 7, נטשה קרוק 4. המשחק השני בסדרה ייערך ביום שישי בקריית אתא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
מכבי חיפה
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים