שתף קטע נבחר

הצוות המקצועי של אשרם: "לינוי חייבת מנוחה"

האחראים על תכנית האימונים של המתעמלת הישראלית הבכירה הוציאו הודעה בתגובה לביקורת שנשמעה על אי השתתפותה בגראנד פרי חולון. "התכנית הוגשה כבר בנובמבר 2017 ואושרה על ידי האיגוד"

הצוות המקצועי של לינוי אשרם החליט היום (שני) להוציא הודעה בה נעשה ניסיון להסביר את ההחלטה שלא לשתף את המתעמלת הישראלית הבכירה בתחרות הגראנד פרי חולון ב-16 במאי. ההודעה יצאה בתגובה לביקורת שנשמעה בימים האחרונים על ההחלטה, שכן זוהי תחרות ההכנה האחרונה לפני אליפות אירופה.

 

"המאמנות של אשרם, לנה קופילנקו ואיילת זוסמן הגישו בנובמבר 2017 את התכנית המקצועית שלה לשנת 2018 הכוללת שלוש תחרויות מטרה: אליפות אירופה בספרד בתחילת יוני, אליפות ישראל בתחילת יולי ואליפות העולם בבולגריה בתחילת ספטמבר. הוועדה המקצועית של איגוד ההתעמלות אישרה את התכנית פה אחד", נאמר בהודעה.

 

אליפות עולם (צילום: עמית שיסל)
אשרם סובלת מפציעה בכף הרגל(צילום: עמית שיסל)

 

עוד נאמר כי "תכנית זו אושרה מחדש במוסדות האיגוד בינואר 2018. במועד זה לא נקבע עדיין תאריך לתחרות הגראנד פרי בחולון ולא היה ברור אם התחרות תתקיים. לכן, תחרות זו לא נכללה בתכנית המקצועית של המתעמלת".

  

סיבה נוספת להימנעות מהשתתפות קשורה לצורך של אשרם במנוחה. "בנוסף, על מנת להוריד עומסים, התקבלה ההחלטה להוריד את מספר התחרויות שהמתעמלת תשתתף בהן משמונה לחמש. לינוי סובלת מפציעה ברגלה הדורשת טיפולים על בסיס יומי ומנוחה על מנת להכשירה לאליפות אירופה".

 

גראנד פרי חולון יתקיים כאמור בעוד עשרה ימים בחולון. בתחרות ישתתפו 250 מתעמלות מ-25 מדינות, כולל אלופת העולם ארינה אברינה ומספר 2 של רוסיה, אלכסנדרה סולטדובה, כשבתחרות תשתתף גם נבחרת ההתעמלות החדשה של ישראל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמית שיסל
לינוי אשרם
צילום: עמית שיסל
מומלצים