שתף קטע נבחר

נבחרת הכדורמים מתכוננת לאליפות אירופה

בחודש יולי יחל הטורניר לנשים בברצלונה וההכנות יעלו בקרוב הילוך. הבנות צפויות גם לערוך מחנה אימונים בהונגריה. שלומי טחן, מנכ"ל איגוד הכדורמים: "כבר עכשיו יש תכונה ערה לגבי הכרטיסים"

ההופעה ההיסטורית של נבחרת הנשים בכדורמים באליפות אירופה הולכת ומתקרבת. בחודש הקרוב יחלו השחקניות בהכנה אינטנסיבית, כאשר יורו 2018 עצמו יתקיים בברצלונה באמצע חודש יולי. הנבחרת תגיע לאליפות היישר מהונגריה, שם תקיים מחנה אימונים וטורניר הכנה אחרון. בברצלונה ישהו השחקניות במלון בעיר וישחקו בכפר האולימפי בו נערכה אולימפיאדת 1992 וממוקם בהר היהודים שמעל העיר. 

 

על פי לוח המשחקים, ישראל תפתח מול איטליה, למחרת תשחק מול הולנד, וכך בכל יום משחק אחד מול שאר היריבות, צרפת, יוון וקרואטיה. ארבע הראשונות בבית יעלו לשלב הבא, הקבוצה במקום החמישי תתמודד על המקום התשיעי הסופי והקבוצה שתסיים במקום השישי והאחרון תשחק על המקום ה-11 והלפני אחרון.

 

נבחרת הכדורמים של ישראל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת הכדורמים של ישראל(צילום: אורן אהרוני)

 

הסגל הסופי יכלול 13 שחקניות, כשכגע מתאמנות 15. בשלב זה עדיין לא ברור אם העולה החדשה מארצות הברית, מקנזי מונה, תקבל בזמן דרכון ישראלי שיאפשר לה להצטרף לסגל שיופיע באליפות עצמה. הבנות מתאמנות בין שלוש לארבע פעמים בשבוע בווינגייט, ובסוף החודש הן יתפצלו כדי להשלים את תחרויות הליגה. חצי גמר פלייאוף הנשים ייערך ב-17 במאי ומשחק הגמר ב-31 במאי.

 

ההשתתפות בטורניר מעוררת עניין בקרב חובבי הענף ושלומי טחן, מנכ"ל איגוד הכדורמים, אף התייחס לנושא: "מי שעדיין לא תכנן חופשת קיץ, מי שמכור לכדורמים, כדאי לו להגיע לאליפות אירופה בברצלונה ולעקוב אחרי נבחרת ישראל. כבר עכשיו יש תכונה ערה לגבי כרטיסים ואני מאמין כי היא תלך ותגבר ככל שיתקרב המועד. ההתרגשות היא גדולה והבנות עובדות הכי קשה שאפשר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורמים
נבחרת כדורמים נשים ישראל
צילום: איגוד הכדורמים
מומלצים