שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

הפועל באר שבע - אימפריה, לא פריפריה

הקבוצה של אלונה ברקת אלופה אמיתית בלי קשר למקום ממנו באה. היא כבר לא "משחקת במגרש של הגדולים" – היא המגרש של הגדולים שמשחקים אצלה. גם התקשורת כבר הפנימה שהיא מיינסטרים

אז קצת לפני הזכייה המרגשת של נטע ברזילי המהממת באירווזיון, שהוכיחה שאפשר לנצח גם אם אתה אנדרדוג, הניפה אהובתי הפועל באר שבע צלחת שלישית ברציפות. אבל הפעם אף אחד לא אמר אנדרדוג, לא דיברו על הדרומית שהפתיעה או על הניצחון של הפריפריה כפי שקרה בשנים הקודמות.

 

ולמה זה כל כך מיוחד? כי באר שבע היא אלופה. נקודה. היא מיינסטרים. הפעם הפרשנים לא התרגשו באופן מיוחד כי היא "עשתה את זה למרות וכו''. הפעם התקשורת תיארה את האליפות באופן זהה לתארים של מכבי ת"א. באר שבע אלופה באופן שבו אין צורך להזכיר שהיא קבוצה שהגיעה מהפריפריה, שאוהדיה חיכו 40 שנה. העונה אף אחד לא הלך לראיין נהג מונית משכונה ד' שסיפר איך היה יושב כילד בווסרמיל ומצפה לנס.

 

מליקסון שמח (צילום: עוז מועלם)
חגיגות אליפות בבאר שבע(צילום: עוז מועלם)

 

באר שבע אלופה אמיתית בלי קשר למקום ממנו באה. היא מאיימת על כולם, היא לא רק "משחקת במגרש של הגדולים" – היא המגרש של הגדולים שמשחקים אצלה. וזאת ההוכחה שפריפריה - עם הההשקעה והמשאבים הנכונים ובעיקר עם האמונה והחזון – יכולה לשנות את החשיבה שלנו. מסיפור הצלחה של "פריפריה" לניצחון פשוט וטבעי. וזה הכי מרגש בעולם.

 

 

הכותבת היא רותם כהן כחלון, אוהדת הפועל באר שבע ופעילה חברתית.


פורסם לראשונה 16/05/2018 16:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלונה ברקת עם הצלחת
צילום: עוז מועלם
מומלצים