שתף קטע נבחר
הוסף כתבה

מתבקש: רונאלדו לפ.ס.ז', ניימאר לריאל

הכוכב הפורטוגלי חייב אתגר חדש, והברזילאי הוא האיש המתאים לרשת אותו. גם איסקו צריך לעבור לאלופת צרפת – זו תהיה עסקת ענק שכולם ירוויחו ממנה

רונאלדו ואיסקו תמורת ניימאר – עסקה שבה כל הצדדים ייצאו מורווחים, כי כמו שזה מתנהל עכשיו כולם מפסידים. ניימאר במצוקה עקב חוסר הוודאות לגבי העתיד וחוסר ההתאלקמות בפ.ס.ז', מה שבטח לא יעזור לו במונדיאל.

 

החלוץ הברזילאי חולם להוביל קבוצה ולא נראה שזה יקרה באלופת צרפת. הבעלים של המועדון נאסר אל חליפי שילם סכום בדיוני על היהלום כי חשב שיביא לו אוטומטית את ליגת האלופות, אבל הפציעה שינתה את התוכניות. השאלה אם הוא יסכים למכור אותו עכשיו. לא מדובר רק בכסף, אלא גם בלא מעט כבוד. בכל מקרה, נראה שריאל מתאימה לניימאר כמו כפפה ליד, ולהפך.

 

כריסטיאנו רונאלדו חוגג את גביע האלופות החמישי שלו (צילום: רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו חוגג את גביע האלופות החמישי שלו(צילום: רויטרס)

 

ורונאלדו? אי אפשר לטעות, כולם רואים שהפורטוגלי מיצה עצמו בריאל ומחפש אתגר חדש לפני סוף הקריירה. גם המועדון בבעיה כי כדי להשאירו הוא יצטרך להציע לו חוזה חדש ויקר מאוד, ולא בטוח שכדאי לאור חוסר החשק שלו בשלב הזה.

 

גם איסקו במצב לא ברור בריאל מדריד ונדמה שהפריצה הגדולה והאמיתית שלו תגיע במקום אחר. דובר על כך שהאנגליות רוצות אותו, אבל נדמה שהפתרון האידיאלי הוא מעבר יחד עם רונאלדו לבירה הצרפתית, כדי להביא לה סוף סוף תואר אירופי.

 

עסקת ענק כזו תיצור מצב לפיו שלושת הכוכבים הגדולים בעולם יובילו כל אחד קבוצה. ריאל מדריד תעניק בכבוד גדול את ברכת הדרך לרונאלדו, שישמח לאתגר חדש, ויחד עם חברו לריאל שיצטרף אליו יוכל לעשות את ההבדל בין אימפריה צרפתית בין האימפריה של אירופה. ואנחנו אוהדי הכדורגל המשובח נהנה קודם כל משינוי מסקרן וכמובן מאיכויות הפנטסטיות שמהלך כזה ייתן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים